ba
door barool Nov 16, 2003 om 20:25
Computers & telefonie

?

Onder in de balk heb ik een geel vierkantje met eenblauw vraagteken.
Wat betekent dit en hoe kanik het eventueel verwijderen?

951 8 Rapporteer

frisser
door frisser - Apr 16, 2004 om 12:01
12 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens met je rechtermuis knop op dit icoontje te klikken of dubbel te klikken. Wat geeft het dan aan?

ba
door barool - Apr 16, 2004 om 12:01
1 Antwoorden / 3 Vragen

indien ik met de rechter muisknop klil komt er tevoorschijn.
show startpagina, Hideen en update
Ik heb Windows 98

frisser
door frisser - Apr 16, 2004 om 12:01
12 Antwoorden / 0 Vragen

Wat je op je computer kan hebben is software, die zonder jij daar toestemming voor hebt gegeven, is geinstalleerd. Zogenaamde reclame en trackingprogramma's. Kijk op: http://www.lavasoftusa.com/dutch/software/adaware en installeer Ad-aware. Dit gratis programma zal dat deze software van je systeem halen.... altijd goed om een keer te doen!

frisser
door frisser - Apr 16, 2004 om 12:01
12 Antwoorden / 0 Vragen

Wat je op je computer kan hebben is software, die zonder jij daar toestemming voor hebt gegeven, is geinstalleerd. Zogenaamde reclame en trackingprogramma's. Kijk op: http://www.lavasoftusa.com/dutch/software/adaware en installeer Ad-aware. Dit gratis programma zal dat deze software van je systeem halen.... altijd goed om een keer te doen!

cr
door crazydave - Apr 16, 2004 om 12:01
18 Antwoorden / 7 Vragen

welke windows gebruik je? staat het bij het klokje? wat komt er als je er op klikt?

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:01
91 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij heb je één van die ongewenste programmatjes op je systeem gekregen tijdens het bezoek van een internet site.

Ga via start -> instellingen -> Configuratiescherm en klik hier op software.
Ga nu opzoek naar die programma's die jij niet meer wilt gebruiken en van je systeem wilt verwijderen.
LET OP: bedenk goed wat je verwijdert. beter iets 1x te weinig verwijderen als te veel.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:01
91 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij heb je één van die ongewenste programmatjes op je systeem gekregen tijdens het bezoek van een internet site.

Ga via start -> instellingen -> Configuratiescherm en klik hier op software.
Ga nu opzoek naar die programma's die jij niet meer wilt gebruiken en van je systeem wilt verwijderen.
LET OP: bedenk goed wat je verwijdert. beter iets 1x te weinig verwijderen als te veel.

lo
door loofie - Apr 16, 2004 om 12:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een dialer naar een betaald nummer (meestal voor XXX-sites) inbelt. Dit programma installeert zich automatisch. Om de van je computer te verwijderen moet je het volgende doen: ga naar uitvoeren en typ: msconfig, daarna klik je op opstarten en vinkje het programma uit (meestal heet dit programma code.exe. Start daarna de computer weer opnieuw op en klik nu op zoeken en zoek naar "code.exe"op je computer. Er moet nu een bestandje gevonden worden. Deze kun je nu verwijderen.