ta
door tarwe15 Sep 5, 2021 om 10:37
Computers & telefonie
Aanmelden Outlook

Heb Outlook mail. Ik wil aangemeld blijven,dan staat mailadres en wachtwoord ingevuld,ik klik op aangemeld blijven,dan krijg ik scherm te zien [zie bijlage]
heb alle opties geprobeerd met invullen maar dit blijft verschijnen. Wie weet hoe ik  deze vraag niet steeds weer krijg,de toelichting bij Outlook bracht geen
verandering. Bvd

5168 7 Rapporteer

Gr
door Grunn1 - Sep 5, 2021 om 11:04
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als je je aanmeld via een browser dan heb je waarschijnlijk ergens in je browser instellingen iets staan dat cookies na elke sessie verwijderd moeten worden en dan ben je ook je aanmeld gegevens kwijt. Welke instellingen je dan ook aan vinkt in outlook maakt dan niet uit. Je moet ergens in de browser instellingen iets veranderen of als je een programma hebt draaien (virusscanner bijvoorbeeld) dan daar die automatisch je cookies verwijderen.

Doe je het op een telefoon of tablet dan kan je het beter via een app van outlook zelf doen.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 5, 2021 om 11:37
7200 Antwoorden / 3 Vragen

Vink ook  "dit niet opnieuw weergeven aan".

ta
door tarwe15 Sep 5, 2021 om 11:49
93 Antwoorden / 62 Vragen

Heb alle optie's geprobeerd,maar niets wil werken anders stel ik deze vraag hier niet. Bvd

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Sep 5, 2021 om 12:15
1773 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Tarwe15,

U kunt ook de Outlook app downloaden.

Op uw smartphone ziet u dan meteen uw emails verschijnen.

marita5
door marita5 - Sep 5, 2021 om 14:56
11523 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tarwe15 ,

Deze melding krijg ik ook , heeft te maken met het automatisch verwijderen van cookies , wanneer u de browser sluit , zoals @grunn1 aangeeft .

Meld u aan bij Outlook , meld u weer af zonder de browser te sluiten , meld u weer aan , u zult zien dat u dan deze melding niet krijgt .

ta
door tarwe15 Sep 12, 2021 om 07:32
93 Antwoorden / 62 Vragen

Marita ,helaas moet ik je melden dat dit bij mij niet werkt

marita5
door marita5 Sep 12, 2021 om 08:40
11523 Antwoorden / 15 Vragen

Verander eens van browser . Bij gebruik van de browser Brave krijg ik deze melding wel . Wanneer ik Edge gebruik krijg ik deze melding niet .

Analoog
door Analoog Sep 12, 2021 om 08:41
137 Antwoorden / Vragen

Lijkt me toch dat het met de cookies te maken heeft, want ik krijg hier dezelfde melding als ik weer wil inloggen, maar wel nadat ik de cookies heb verwijderd, want daarna krijg ik het niet meer en cookies verwijderen staat hier niet op automatisch.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Sep 6, 2021 om 07:56
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Vaak is Repair Cafe in de wijk met je mobiel of laptop want die weten vaak hoe je foute instellingen moet corrigeren.

Ze vragen bij mijn 1,50 voor Thee of Koffie en rest is gratis.

Vaak een Windows  10 probleem of oude Windows 7.

Zij zijn daar beter in dan ik,  gebruik nu 15 jaren Linux Ubuntu dus kan ook niets meer helpen.

Of ga online naar  www.helpmij.nl  een online forum  waar vele deskundige  voor Windows zitten.

Aanmelden en  zij weten na enkele vragen wel de juiste instellingen of hulp op afstand....

wel na afloop Hulp op Afstand weer uitzetten dus noteer alles was ze roepen daar!

ta
door tarwe15 Sep 6, 2021 om 09:09
93 Antwoorden / 62 Vragen

Gebruik ook al jaren Linux nu Mint20.2
Voorheen mint 18.3 maar heb geen bericht gehad zoals voorheen wel met ubuntu om te updaten naar nw versie.
Heb dit op Linux forum gevraagd maar krijg van niemand een antwoord hoe ik dit moet instellen in update beheer om tzt zelf naar Mint 21 te kunnen gaan.
Weet U dit misschien? indien mogelijk
schermafdrukken bijvoegen,zodat het ook daadwerkelijk die melding krijg.
Bij voorbaat veeeeeeel dank

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 8, 2021 om 09:35
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Mint is kleinere groep met matig forum,   dan moet je in Engelse oplossing gaan zoeken.

Zelf voor de echte Ubuntu 20.4 gekozen en  die heeft  beter NL forum,  ook nog Russische waar ik veel info vandaan haalde.

En ik maar denken, weer een Windows die niet het raam is uitgepleurd!

Maar veel Ubuntu tips werken ook op  Mint is vaker gebleken.

Zelf tekort  Mint ervaring  en was nog eerder toen het  nog slecht werkte,  snel weggegaan....

Nu mooier maar ik mis de ondersteuning  en daarom voor de zwaardere Ubuntu en de Xubuntu of Lubuntu gekozen.

Het algemene Linux forum heb  ik matige ervaring mee... Ubuntu Forum wel mits je de Mint niet noemde.

ta
door tarwe15 Sep 12, 2021 om 10:47
93 Antwoorden / 62 Vragen

Dank je wel!!

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 6, 2021 om 09:44
7200 Antwoorden / 3 Vragen
Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 13, 2021 om 15:19
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Mooi werk,   kan deze Kwakzalver  weer een biertje dat nog niet over datum is pakken!

ta
door tarwe15 - Sep 12, 2021 om 11:29
93 Antwoorden / 62 Vragen

Heb alles geprobeerd,andere browser,idem,cookies toestaan voor deze pagina,niets helpt.
Wie kan er in het Engels contact opnemen met Microsoft?. Dit moet toch oplosbaar zijn.....
Veel dank,mvg

Donuts
door Donuts Sep 12, 2021 om 11:36
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Vraag je nou of iemand van dit forum contact op wil nemen met MS? MS is er trouwens niet voor dit soort vragen, tenslotte werkt Outlook gewoon. Zo'n probleem lijkt het me niet even opnieuw in te loggen. Aangezien veel mensen niet eens weten wat een cleaner allemaal doet, toch maar even de vraag of je bijv. CCleaner gebruikt.

gerbera
door gerbera Sep 12, 2021 om 11:56
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien dat hier de oplossing staat of hier of hier  Vraag, heeft u zich wel aangemeld.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 13, 2021 om 15:21
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik maakte ooit een foutje op ander toetsenbord....

Wachtw00rd werd toen  wACHTW))RD.

Ook dat is mogelijk,   zit wegens diverse toetsenborden wel vaker op Caps Lock!