al
door allbundy62 Jan 19, 2006 om 13:14
Computers & telefonie

Aanschaf computer

Zit er bij aanschaf van een DELL-computer ook software bij???

Kun je 'm gelijk installeren?

En wat is een goede koop?

350 2 Rapporteer

luceos
door luceos - Jan 19, 2006 om 13:25
14 Antwoorden / 0 Vragen

dell computers worden standaard klaar voor gebruik geleverd en over het algemeen heeft dell inderdaad goede koopjes. Dit omdat het een kant en klaar pakket betrefd.

Bedenk wel wat je precies wilt; monitor, capaciteit etc.

succes

brynnar
door brynnar - Jan 19, 2006 om 13:34
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste AllBundy,

Op de site van Dell staat precies wat je bij welke computer krijgt. Standaard zit er inderdaad Windows XP op, maar dit is niet echt software, maar eerder een besturingssysteem.

Verder is de computer kaal, er zit geen Office op of iets dergelijks, alleen de standaard WinXp software. Geen Word of Excel dus. Voor extra's moet je een meerprijs betalen of je moet de software die je al hebt erop zetten.

Dit is de reden waarom Dell computers vaak goedkoper lijken. In een winkel krijg je vaak al een Office pakket bij de PC geleverd, die natuurlijk in de pirjs is meegerekend.

Brynnar