ho
door houtman1 Jul 14, 2005 om 19:09
Computers & telefonie

Abbonement tmobil

in dec heb ik mijn abbonnement opgezeg  met ingang van 31juli 2005 in mei werd ik gebeld of ik het abbonnement niet wilde behoude  ik ging tel; accoord  en op 28 mei kreeg ik een brief met de voorwaarde en als ik hier niet mee accord ging moest ik dit even vermelden  per brief en zou men gewoon 31juli  het contrakd als beeindid beschouwen diezelfde dag heb ik een brief verstuurd dat ik toch afzag van het contrakt  niet aangetekend verstuurd stond ook niet vermeld  op 28 juni heb ik toch nog even gebeld  omdat ik niets hoorde vertelde men mij dat de brief niet was aangekomen  dat kan gebeuren  die dag weer een brief geschreven men had wel even een notitie gemaakt dat de brief weg was en ik een nieuwe zou sturen  vadaag gebeld had ik vorige week ook al maar moest vandaag even weer bellen  zeggen ze dat ook deze brief niet is aan gekomen  en dat als briefen later aankomen ze ook niet meer behandeld worden  ik heb alles oop tijd opgezegd  men zegt ik moet dit maar bewijzen dat ik twee briefen heb gestuurd en vier keer heb gebeld  mijn conrakt blijft nog een jaar want men heeft mijn stem op een bandje staan dat ik acoord ging met een nieuw contrakt ik voel mij knap bij de poot genomen door  tmobil zeggen dat ze geen briefen hebben  maar ze kunnen me wel vertellen waarom ik geen contrakt meer wou  en ik kan mij niet heugen dit door de telefoon te hebben verteld wel in de eerse brief ik ben van mening dat ik alles netjes heb afgehandelt  en ben niet van plan het contrakt te laten lopen omdat hun zeggen geen briefen te hebben ontvagen

272 1 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 17, 2005 om 16:38
646 Antwoorden / 8 Vragen

Het is mosterd na de maaltijd helaas, maar mocht zoiets nog eens voor komen, fax de brief dan en bewaar het verzendrapport.

Geen fax thuis? Loop naar het dichtstbijzijnde bedrijf waar een fax staat (bij benzinestations kan tegen een vast tarief gefaxt worden) en fax het dan daarvandaan.