ak
door aketelaars Jan 23, 2007 om 11:25
Computers & telefonie

Achtergrond beeldscherm

hallo

als ik een foto als achtergrond voor mijn beeldscherm wil gebruiken krijg ik afhankelijk van de foro wel 6 tot 30 dezelfde foto s op mijn beeldscherm

wat dien ik te doen om dit te veranderen?

met vriendelijke groet

641 4 Rapporteer

gladdeharry
door gladdeharry - Jan 23, 2007 om 11:37
463 Antwoorden / 14 Vragen

je selecteert de foto en dan klik je op de optie spreiden.

varabas
door varabas - Jan 23, 2007 om 11:37
450 Antwoorden / 35 Vragen

Misschien moet je bij de  Eigenschappen van beeldscherm/ Bureaublad de positie instellen op Spreiden

Bassie

freya
door freya - Jan 23, 2007 om 11:40
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo aketelaars,

Dat is een instelling die je eenvoudig kunt wijzigen. Klik met de rechter muisknop ergens op het burwaublad en kies Eigenschappen. Ga vervolgens naar het tabblad: Bureaublad en kijk naar de instelling Positie. Deze instelling staat waarschijnlijk op naast elkaar ingesteld. Kies centreren om één foto in het centrum weer te geven of kies spreiden als je de foto wilt oprekken tot over het hele beeldscherm.

m.vr.gr. Freya

ak
door aketelaars - Jan 23, 2007 om 11:42
9 Antwoorden / 23 Vragen

hallo

bedankt voor jullie antwoorden

  weer opgelost door jullie medewerking