so
door solbeamer Jul 1, 2016 om 09:18
Computers & telefonie

Actie vereist voor gebruikers van de toepassing Windows Live Mail 2012

http://www.seniorweb.nl/artikel/windows-live-mail-met-microsoft-adressen?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_content=artikelen&utm_campaign=nieuwsbrief22-2016

Mocht deze link niet werken (net als bij mij andere links linken niet schijnt te werken op deze site (Ja; ik ken dat symbooltje naast die U. Die doet niks!))
Tik op google in (via slepen met de muis en dan copy/paste/kopieer/plak):

seniorweb.nl Windows Live Mail met Microsoft-adressen

Dan heeft u hem gelijk.

Let er wel op dat u bij het uitvoeren wellicht misschien gewoon de settings van de account kunt veranderen ipv hem helemaal wissen en dan opnieuw maken.  En ZEKER moet u eerst al uw emails naar een neutrale map trekken van een account die niets te maken heeft met het account waarvan u vermeld wordt dat u die vrolijk gaat lopen wissen. Weg=weg. (niet helemaal, want we hebben het programma ReCuVa nog om dingen uit weg-land terug te toveren, maar dit is allemaal uren extra werk :P )

Eerst denken; dan wissen! Dat is de meest succesvolle volgorde :D

1644 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 1, 2016 om 09:24
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@solbeamer ,

Bedankt voor de melding maar dit wist ik al .

Link  : https://www.seniorweb.nl/artikel/windows-live-mail-met-microsoft-adressen

so
door solbeamer - Jul 1, 2016 om 09:38
30 Antwoorden / 3 Vragen

Het was ook niet aan u persoonlijk gericht.
:D

Bedankt voor het linken. Ik heb de uitleg gehad over hoe het moest maar na een half uur geef ik het op. Bij mij werkt het niet.
Dat ding naast de U gebruikt.
http weghalen
www weghalen
alles laten staan
S uit http weghalen die er sowieso niet staat.

niks helpt. ik krijg een mooi leeg veld na 'plaats'.
En als ik dat 8-ding niet gebruik krijg ik geen link. Of ik nou boven of beneden in witte velden dingen invoer die ik als link wil zien.

Lekker als consumentensite. Niet echt gebruikersvriendelijk. Het tegendeel zelfs.

Siteprogrammeur; Doe je ding! Es ist kaput!
:)

marita5
door marita5 Jul 1, 2016 om 10:18
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@solbeamer , welke browser gebruikt u ? bij mij werkt linken in IE ook niet , maar wel in Google Chrome

ja
door jackyh - Jul 1, 2016 om 09:48
953 Antwoorden / 4 Vragen

Moet je dit echt zelf doen? Komt er via Window geen update o.i.d.?

Cookies
door Cookies - Jul 1, 2016 om 10:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Snap het doel van dit topic niet (zie ook geen vraag), want iedereen die WLM gebruikt, krijgt vanzelf deze melding.

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2016 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

OT:
Het maken van een link (in Firefox):
Klik met de rechtermuisknop ingedrukt op de adresbalk die je wilt linken.
Deze wordt blauw en er komt een pop-up schermpje.
Klik met de linkermuisknop op kopiëren.
Ga met de linkermuisknop ingedrukt in je bericht over het woord waaraan je de link wilt koppelen (wordt blauw).
Klik op het schakeltje rechts naast de U bovenaan dit tekstvak.
Zet de cursor in het URL vak.
Klik rechtermuisknop en kies voor Plakken.
Klik op OK

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 2, 2016 om 18:32
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Control + l
Control + c
Control + v

Is alleen een heel stuk sneller ;-).

so
door solbeamer - Jul 25, 2016 om 15:37
30 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de uitleg.
Het linken lukt nu beter.

En het doel van deze post was mensen uitleggen dat via een omweg je nog steeds windows live mail kunt gebruikten voor email providers waarbij dat nu niet meer kan. Alleen als je die truuk niet weet (die hier gepost is), dan doet je email niks meer.