kd
door kdehoop Nov 7, 2008 om 18:24
Computers & telefonie

Active X besturing ?!

Als ik een email wil versturen met mijn logo en/of foto dan krijg ik prompt als antwoord terug: UW HUIDIGE BEVEILIGING INSTELLING NIET TOESTAAT HET ACTIVE X BESTURINGS ELEMENTEN OP DEZE PAGINA WORDEN UITGEVOERD. Ik kan de mail dan wel versturen maar krijg dan een vierkant blokje met een rood kruis erin te zien.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op moet lossen of kan dat niet?

Opa Klaas

612 4 Rapporteer

gsm
door gsm - Nov 7, 2008 om 19:39
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Even de vinkjes weghalen uit de betreffende hokjes op het tabblad Beveiliging, zie Extra , Opties in het e-mail programma.

GSM

kd
door kdehoop - Nov 10, 2008 om 14:12
2 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo fijn dat U zo snel reageert !! Helaas lukt het niet !!!

ik kan de mail wel versturen maar krijg toch een vierkant blokje met een rood kruis erin te zien. Is het mogelijk dat Window-mail anders reageert dan outlook, zit daar de kneep. Helaas heeft Opa het lek nog niet boven !!

ne
door nessie45 - Nov 12, 2008 om 17:59
3 Antwoorden / 0 Vragen

Niet dat ik bijster veel verstand ervan heb, maar gebruikt u misschien een oudere versie van Windows?

kd
door kdehoop - Nov 12, 2008 om 19:42
2 Antwoorden / 3 Vragen

Nee dat is juist het gekke, ik heb een gloednieuwe computer met VISTA en windowmail