be
door bertd Sep 13, 2005 om 18:32
Computers & telefonie

ADMINISTRATIE TISCALI EEN PUINHOOP

Heb me tot 2 keer toe geprobeerd aan te melden voor tiscali adsl. Telkens werd mijn aanvraag afgewezen door een administratieve fout. Zijn er meer mensen met zulke ervaringen?

Bert.

444 2 Rapporteer

jo
door joostwl - Sep 13, 2005 om 21:46
5 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds een tijdje heb ik tiscali ADSL, het enige wat ik weet is dat ik altijd snel iemand aan de helpdesk telefoon krijg, wanneer u schriftelijk (schriftelijk af melden werkt altijd het zekerst) geprobeert heeft af te melden kunt u dit ongetwijfelt makkelijk telefonisch bespreken met deze mensen. Ik blijf graag objectief dus ik ben benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben.

bj
door bjck - Sep 18, 2005 om 00:47
82 Antwoorden / 0 Vragen

Ligt er aan wat je "een administratieve fout" noemt. Zijn ze je aanvraag kwijt? Of wordt deze afgewezen om een reden. Misschien ligt de fout helemaal niet bij Tiscali maar vraag je bijvoorbeeld DSL aan (zonder overstap) en zit er al DSL op je telefoonlijn.

Dat zou ook kunnen natuurlijk ;)