hennyb86
door hennyb86 Nov 21, 2011 om 12:36
Computers & telefonie

Adobe

ik weet niet beter of ik heb al jaren adobe flash player 11 activeX. 64 bit !! nu wordt er al geruime tijd bij diverse mails verteld dat ik dat programma moet downloaden wil ik op die site terecht kunnen komen. hoe kan dat ?? ik heb hem al verwijderd, ccleaner gebruikt, opnieuw geinstalleerd. hielp ook niet. het programma staat wel tussen de programma's in mijn configuratie. ik heb al van alles geprobeerd, maar niks helpt. wat nou ?????

1399 26 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 21, 2011 om 12:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hennyb86,

Verwijder Adobe met behulp van Revo uninstaller. Kun je hier downloaden. Even naar beneden scrollen en onder Freeware op downloaden klikken.
Maak (als je het programma gestart hebt) gebruik van de 4e optie (=gevorderden) om ook alle vetgedrukte registersleutels te verwijderen. Soms moet je even op + klikken om de sleutels te openen.
Als je stap voor stap doet wat er staat wijst het de weg vanzelf.
Daarna Adobe opnieuw downloaden.
Klik hier
Eventueel vinkje voor McAfee weghalen!

Suc6

gsm
door gsm - Nov 21, 2011 om 12:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen
hennyb86
door hennyb86 - Nov 21, 2011 om 14:17
106 Antwoorden / 5 Vragen

ok . revo geinstalleerd. nu komt het idiote. daar staat flash player niet tussen. er zit dus iets goed fout, he. haha. zoals gezegd-- gedownload- voltooid - wel in het configuratiesysteem te vinden , maar duidelijk niet aanwezig !! heb nog even gekeken en het staat ook niet tussen mijn programma's onder start. nu snap ik er dus helemaal niks meer van., he. hoe kan ik het dus wel downloaden ? ook onder adobe zelf al geprobeert. ook voltooid en niet te vinden !!! alvast bedankt !!!

edrick3
door edrick3 - Nov 21, 2011 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennyb86,

Gebruik eens de Zoekfunctie - typ Adobe in - en kijk of er vermeldingen tevoorschijn komen.
Wellicht kun je ze in deze lijst verwijderen.

Suc6

hennyb86
door hennyb86 - Nov 22, 2011 om 21:52
106 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 21 nov 2011, 14:21]@hennyb86,

Gebruik eens de Zoekfunctie - typ Adobe in - en kijk of er vermeldingen tevoorschijn komen.
Wellicht kun je ze in deze lijst verwijderen.

Suc6hoi edrick3. sorry!! beetje laat. daar staat ook niks. nou ben ik nog geen steek verder, he. ik kan adobe flash downloaden tot ik een ons weeg, maar het werkt niet. de pc pakt hem niet bij wijze van spreken. of ik moet ervoor betalen. en dat wil ik dus niet. nog meer ideeen ???

aurora1
door aurora1 - Nov 23, 2011 om 00:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag hennyb86,
Als je wilt installeren moet je, als ik het goed heb, eerst akkoord geven voor de voorwaarden, heb je dat wel gedaan?

vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2011 om 10:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@aurora1,

Als je op downloaden klikt ga je automatisch akkoord met de voorwaarden.

Met vr.gr.

@hennyb86.

.....of ik moet ervoor betalen...... ?????
Dat begrijp ik niet.
Hebben we het wel over Adobe Flash Player uit m'n eerste antwoord?

Lijkt wel of er iets meer aan de hand is met je computer.

Scan eens met MBAM voor de zekerheid!
Klik onder FREE

Suc6

haarp
door haarp - Nov 23, 2011 om 11:58
514 Antwoorden / 62 Vragen

Vergeet niet JAVA te installeren.
Als je systeem 64 bits is wordt normaal een 32 bits browser gebruikt. De 64 bits browser staat apart vermeld Ik raad je aan altijd de 32 bits browser te gebruiken.

Ter controle gebruik deze link om de juiste sofware te installeren

hennyb86
door hennyb86 - Nov 23, 2011 om 12:45
106 Antwoorden / 5 Vragen

aurora1-- natuurlijk !!! haarp-- java staat er natuurlijk op !! edrick3- er zijn wel degelijk flash programma's die je moet kopen, hoor. zoals bijv. flash professional , dat kost 177 euro. maar ja. dat hoef ik niet, he haha, zal al blij zijn met het gewone. ik heb 64 bits, maar dan zou hij toch automatisch de 32 bits-versie moeten pakken, he. ik kan trouwens nergens vinden hoe ik van 64 naar 32 zou kunnen. wel andersom. MBAM heb ik al eens gedaan, maar dat kan ik wel weer een keer doen. maar verder ???????

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2011 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennyb86,

Nog maar eens proberen dan:

Klik hier

Stap 1: vul je besturingssysteem in
Stap 2: Flash Player 11 voor IE (64-bits)

Of had je dit al gedaan?

hennyb86
door hennyb86 - Nov 23, 2011 om 14:33
106 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 23 nov 2011, 13:22]@hennyb86,

Nog maar eens proberen dan:

Klik hier

Stap 1: vul je besturingssysteem in
Stap 2: Flash Player 11 voor IE (64-bits)

Of had je dit al gedaan? ja !!! ook al gedaan en de MBAM heeft ook niks opgeleverd !!!

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2011 om 14:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennyb86,

Nou, dan weet ik het (helaas) ook niet meer.
Vreemde zaak.

Maar misschien komt er nog iemand met een slim idee voorbij.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2011 om 14:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennyb86,

Aanvullend: het enige wat ik nog kan bedenken: systeemherstel met een vetgedrukte datum toen het nog wel werkte.

hennyb86
door hennyb86 - Nov 23, 2011 om 14:53
106 Antwoorden / 5 Vragen

dat schiet niet op want dat moet vrij precies . en daar heb ik geen flauw idee meer van natuurlijk. zoiets sluipt erin, he. in ieder geval bedankt voor de moeite. ik sukkel nog wel even door !!

aurora1
door aurora1 - Nov 23, 2011 om 22:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Laat anders voor de zekerheid Foutcontrole and repair eens lopen.

hennyb86
door hennyb86 - Nov 24, 2011 om 00:20
106 Antwoorden / 5 Vragen

aurora1. lief dat je nog niet opgeeft. maar fix-it lost ook niks op. ik hoop toch echt dat iemand nog wat weet, want ik loop van alles mis.

aurora1
door aurora1 - Nov 24, 2011 om 02:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@hennyb86, als je met fix-it een apart ms programma bedoelt hebben we het over verschillende dingen, ik bedoel de foutcontrole via Start - Computer - C: - eigenschappen - Extra.
Ik ga ervan uit dat je van Java ook de recentste updates/versie hebt, te controleren op de site van Java. Als die niet up-to-date is kan dat met de Flash problemen geven.
Wat je nog kunt proberen is om IE opnieuw in te stellen via Extra - Internet opties - geavanceerd.
Of bijv. een andere browser proberen zoals FireFox van Mozilla.
Kijk anders ook nog even hier Klik hier... wel even onderaan de opmerking lezen.

conny2
door conny2 - Nov 24, 2011 om 08:11
256 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Henny,
U kunt hier kijken of Flash goed wertkt.
Zijn het geen e-mails van personen die malware (slechte software) op Uw pc willen installeren? Heb nog nooit zulke e-mails van Adobe ontvangen.

haarp
door haarp - Nov 24, 2011 om 18:46
514 Antwoorden / 62 Vragen

Er blijft weinig over .....................

Hier een link om je Flash Player 11 van je systeem te verwijderen.

Uninstaller Adobe flash player 11

haarp
door haarp - Nov 24, 2011 om 19:00
514 Antwoorden / 62 Vragen

Hier is de download link mocht het niet duidelijk zijn in mijn vorig bericht.

Uninstaller flash player 11

haarp
door haarp - Nov 24, 2011 om 19:03
514 Antwoorden / 62 Vragen

Beta versie: Beta versie

hennyb86
door hennyb86 - Nov 24, 2011 om 21:11
106 Antwoorden / 5 Vragen

aurora1-- goeie fix-it en waarom zou ik een andere browser proberen ? flash moet met IE ook werken. conny2-- zijn geen emails , maar meldingen. dat ik flash moet installeren. haarp-- het verwijderen is het probleem niet. dat is simpel zat. het downloaden ook niet, maar het laten werken is een heel ander verhaal. dat doet het niet dus !!!!!

haarp
door haarp - Nov 25, 2011 om 18:48
514 Antwoorden / 62 Vragen

Staat je invoegtoepassing aan ?

Menu IE9 Extra invoegtoepassingen !?

hennyb86
door hennyb86 - Nov 26, 2011 om 18:37
106 Antwoorden / 5 Vragen

opgelost ! ik heb de weg van de minste weerstand gekozen omdat ik er zo ook niet uit kwam en heb foxfire erbij geinstalleerd. nu werkt flash dus wel en ik kan IE( google ) gewoon blijven gebruiken. iedereen in ieder geval bedankt !!!! henny.

haarp
door haarp - Nov 26, 2011 om 18:40
514 Antwoorden / 62 Vragen

Zo zie je maar, overal is een oplossing voor handen.

aurora1
door aurora1 - Nov 27, 2011 om 02:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

.... tja, uhm...daarom dus een andere browser proberen.....
Dank voor het terugmelden.
Fijn weekend,

vr.gr.