ba
door baardmans_1 May 18, 2007 om 22:35
Computers & telefonie

Adobe 8.0

Hallo,

Ik kan adobe 8.0 niet downloaden, krijg steeds in beeld 'Kan de oude versie van adobe reader 8-Nederlands niet verwijderen neem contact op met je systeem beheerder'. Ik heb geprobeert om de oude versie 7.0 te verwijderen op de computer maar dat gaat ook niet. Kan iemand mij misschien helpen.

978 9 Rapporteer

libra15
door libra15 - May 18, 2007 om 22:39
116 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo.

Ik heb dit even opgezocht. Ik denk dat dit voldoende is om te weten dat het geen problemen geeft.

Het voltage in Frankrijk is 230; Nederlandse apparaten van 220V kunnen zonder problemen worden aangesloten, zeggen de mensen van EDF desgevraagd.

Succes, libra.

libra15
door libra15 - May 18, 2007 om 22:40
116 Antwoorden / 6 Vragen

Sorry, antwoord bij de verkeerde vraag.

labswans
door labswans - May 18, 2007 om 22:48
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Ga via start naar configuratiescherm en dan naar software

Zoek de adobe 7 versie op die u geinstalleerd heeft en druk op verwijderen , laat de computer zijn werk doen

daarna de map verwijderen bij c://program files/adobe

daarna kan u pas het installeren de nieuwe versie

labswans

laaglander
door laaglander - May 19, 2007 om 00:14
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo baardmans,

probeer de oude versie te verwijderen met het volgende programma:

windows cleanup

succes, Laaglander

ba
door baardmans_1 - May 19, 2007 om 07:33
3 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,

Ik heb het geprobeert via configuratie/software/verwijderen maar ook dan verschijnt er een venster kan deze software niet verwijderen.

ba
door baardmans_1 - May 19, 2007 om 07:36
3 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,

Hoe gaat dat programma in zijn werk?

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 19, 2007 om 10:23
16883 Antwoorden / 202 Vragen

baardmans@ er is nog een andere methode die u kunt toepassen en dat is de map zoeken waar adobe 7.0 staat en de gehele inhoud verwijderen door te "deleten"". Voer daarna een regeisterscan uit zoals bijv met ccleaner (www.ccleaner.com) en dan zou ook alles verwijderd moeten zijn. http://www.ccleaner.com

Het lukt u waarschijnlijk niet om op de reguliere maniet te verwijderen omdat het programma al corrupt is en de deinstall niet werkt.

laaglander
door laaglander - May 19, 2007 om 10:37
473 Antwoorden / 1 Vragen

er staat een beschrijving bij.  Waarschijnlijk krijg je een box te zien met allerlei ingeinstalleerde stoftware waaruit je dan mag kiezen welke je weg wilt halen..

ba
door baardmans_1 - Jun 9, 2007 om 23:55
3 Antwoorden / 3 Vragen

Het blijkt nu dat ik adobe 8.0 niet kan verwijderen. Als ik zoek in het register kan ik hem daar niet vinden en ook niet onder configuratie/software. Daar staat alleen 7.0 die niet te verwijderen is. Waarschijnlijk heb ik 8.0 er al een keer opgehad, maar er is toen iets fout gegaan. En nu registreert het download programma van adobe dat hij er toch nog ergens opstaat.