carlos_1
door carlos_1 Mar 21, 2009 om 11:07
Computers & telefonie

Adobe flashplayer 10

Ik probeer al tijden Adobe flash player te installeren, maar het lukt niet. Heb al van alles geprobeerd, virusscanner uit, beveiliging laag, verschillende manieren van downloaden, opnieuw opstarten, verwijderen en weer installeren, maar geen resultaat. Ik krijg ook steeds de melding 'succesvol geinstalleerd'. Kijk bij software; adobe flas player in de lijst, maar geen enkele bit. Ik gebruik explorer 7, wxp sp3. Adobe zegt ook dat er problemen kunnen zijn met WE, maar hun opslossingen werken kennelijk niet.

Kent iemand dit probleem en weet je een oplossing?

1196 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijder eerst de Flash Player met dit tooltje.
uninstall
Flash Player

Installeer dan Flash
Player 10.0.22.87 (Internet Explorer)

De plug-in staat dan in:
C:\Windows\System32\Macromed\Flash

En hier kun je controleren of Flash Player juist is geïnstalleerd.
adobe.com/products/flash/about

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor het antwoord, maar dit lost het niet op. Dat had ik ook al geprobeerd. Hert antwoord is weer; adobe flash player is geinstalleerd. Maar niet heus. Ik had misschien nog iets duidelijker moeten zijn. De adobe flashplayer activeX installeerd niet goed. het bestandje Flash10b.ocx wil niety installeren. Ook toen het een keer wel installeerde was de Flashplayer in werkelijkheid niet geinstalleerd. Dus de vraag blijft staan.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een kleine aanvulling. Windows heeft problemen met de ocx extensie. Het is dus waarschijnlijk een register probleem. In de verkenner is de flash vermeld, precies zoals door jouw aangegeven, maar ook hier is de 10b.ocx niet te openen. Windows live search geeft vele webpagina's over ocx, maar daar zie je ook waarschuwingen over het gebruik van ocx. Het zou de pc open kunnen zetten  voor inbreuk en daar ben ik huiverig voor want dan is mijn kennis te klein.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien help deze link.

Get Shockwave Flash Object

Oracle

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat bedoel je met, kan Flash10b.ocx niet openen.
Deze is ook niet bedoeld om te openen.

De Flash Player is alleen bedoeld om filmpjes te bekijken in Internet Explorer. (bijvoorbeeld filmpjes op Youtube.nl)

Als je bijvoorbeeld naar deze site toe gaat, zie je dan allemaal bewegende plaatjes, of zie je helemaal niets bewegen?
www.alfaromeo.nl

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 13:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt Dirck en Oracle.  Ik heb nu ook 2x het register geschoond (met 2 verschillende). Toen weer verwijderd en geinstalleerd. Geen resultaat. Het lukt nog steeds niet.

Toch bedankt.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Carlos,

Zou je misschien AUB toch nog antwoord op mijn vorige vraag willen geven.

Als je bijvoorbeeld naar deze site toe gaat, zie je dan allemaal bewegende plaatjes, of zie je helemaal niets bewegen?
www.alfaromeo.nl

En kun je ook geen filmpjes bekijken op Youtube.nl ?

Want ik heb het gevoel dat je iets wilt wat niet kan, namelijk dat je denkt dat de Flash Player een soort Media Player is die je kan openen in Windows.
De Flash Player werkt alleen in Internet Explorer, daarom zou ik graag willen dat je nog antwoord wilt geven op mijn vraag.
Ook is er natuurlijk nog een Flash Player voor Firefox, maar ik heb begrepen dat je alleen IE gebruikt.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Mar 21, 2009 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Dirck,

Het probleem zit in foto series. Ik heb gedaan wat jij zei en ging naar alfaromeo. Ik krijg dan de melding dat Active X moet worden geinstalleerd (had ik weer verwijderd). Na installatie zie ik inderdaad bewegende beelden. Ga ik naar het tweede plaatje van boven links dan klik ik daarop. Nieuw scherm opend (Alfa Puro) en je krijgt in het midden een klein scherm met onder andere de tekst 'Hoe werkt het '. Daar zou je met de muis moeten kunnen bladeren. Dat werkt dan niet. Het ging mij in principe om foto series in mijn digitale krant. Volgens de krant heb ik daarvoor Adobe Flash player nodig. Er opend wel een nieuw scherm maar helemaal leeg, terwijl onder in de balk 'gereed' staat. Zowel bij Alfa als bij de krant krijg ik telkens problemen bij foto's. Bij het installeren van de Adobe Flash Player 10. zie ik ook vaak dat flash10b.ocx niet wordt uitgepakt. Bij update van de flash wordt het wel utgepakt, maar dat heeft geen invloed. Hoe dan ook, bedankt voor al jouw moeite.

ve
door verwijderd - May 5, 2009 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lukt mij ook niet om de flashplayer geinstalleerd te krijgen. Al gooi ik mijn hele pc leeg. Het komt wel in het overzicht van mijn programma's te staan maar werken ho maar!

Heel irritant want veel websites kan ik nu niet bekijken!