deroedel
door deroedel Feb 21, 2015 om 22:40
Computers & telefonie

Adressen toevoegen

Heb windows mail 2012 als mail en ik kan sinds een week geen adressen meer toevoegen aan het adresboek , kan wel mail versturen vanuit het adresboek . weten jullie wat dit kan zijn en hoe op te lossen

1167 5 Rapporteer

deroedel
door deroedel - Feb 22, 2015 om 10:02
77 Antwoorden / 71 Vragen

dank je wel edrick heb het gevonden , ik kon eerder boven in lint als ik drukte op email verzenden naar de knop contactpersonen en daar m'n lijst veranderen, nu moet ik wat jij zegt naar links onder naar de mapjes . maar goed ik heb het gevonden. mijn dank hiervoor

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2015 om 10:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo deroedel,

Je bedoelt Windows Live Mail?

In Windows Live Mail zitten de contactpersonen een beetje verborgen. U vindt ze niet terug in het Lint. In het programma staan links uw mailmapjes en eronder staan vijf pictogrammen met daarachter waar dat pictogram voor staat. Het middelste onderdeel is 'Contactpersonen'. Klik daarop om de Contactpersonen te openen.

U kunt uiteraard contactpersonen toevoegen. Dit doet u als volgt:

Klik op het tabblad Start.
Klik op de knop Contactpersoon.
U ziet een venster met aan de linkerkant een lijstje met opties, zoals ‘Snel toevoegen’ en zaken als ‘Privé’ en ‘Werk’. Klik op Snel toevoegen en u kunt daar de belangrijkste gegevens van uw contactpersoon toevoegen. Klik op de andere opties om meer informatie over hen in te vullen.
Hebt u alle gewenste gegevens ingevuld, klik dan op Contactpersoon toevoegen om de contactpersoon op te slaan.

Een snellere manier om mensen toe te voegen aan de Contactpersonen is de volgende:

Klik eventueel linksonder op het pictogram E-mail om terug te keren naar uw mailbox.
Selecteer in Windows Live Mail een bericht en klik erop met de rechtermuisknop.
In het snelmenu kiest u voor Afzender toevoegen aan contactpersonen. Nu opent er weer een ander venster waarin u de gegevens van uw contactpersoon kunt aanvullen.
Als u de gewenste gegevens hebt ingevoerd, klikt u op Contactpersoon toevoegen.
(Bron:seniorweb)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2015 om 10:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@deroedel,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 23, 2015 om 16:25
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[edit, off topic verwijderd - redactie]

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 23, 2015 om 16:45
4299 Antwoorden / 5 Vragen

"[edit, off topic verwijderd - redactie]"
Evident, nuff said.