cats
door cats Feb 19, 2004 om 12:56
Computers & telefonie

Adressenbeheer

Kent iemand een makkelijk en goed adressenbeheer? Op mijn vorige computer werke ik met Davilex-adres, maakte vaak adressenstickers heb nu een nieuwe PC (Windows XP) maar de Davilex-cd ben ik kwijt. Bestaat er iets eenvoudigs (free-ware?) op internet??

528 4 Rapporteer

ve
door vespasian - Apr 16, 2004 om 12:45
10 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn heel wat van dit soort programma's te vinden, ook freeware.
Ik raad je aan eens op www.downloads.com te kijken, wel vrijwel allemaal in het engels, maar als je zoekt op 'address' zul je heel wat tegenkomen, zoals o.a. Easy Address Book 3.01; een freeware adressenboek.

cats
door cats - Apr 16, 2004 om 12:45
153 Antwoorden / 16 Vragen

Heb ik geprobeerd, maar lijkt mij niet handig.Ik wil gemakkelijk adreslijsten kunnen zien, aanvinken wie wel en niet uitgeprint moeten worden voor enveloppen en strickers.

tigertje
door tigertje - Apr 16, 2004 om 12:45
402 Antwoorden / 0 Vragen

In Microsoft Office zit ook zo'n functie. Dus als u dat heeft kunt het daarin doen. Voorts hier nog een link van iemand die een programma aanbiedt. Ik heb het niet zelf geprobeerd dus of het goed werkt weet ik niet: http://www.softcity.nl/index.php?act=ST&f=20&t=145&

cats
door cats - Apr 16, 2004 om 12:45
153 Antwoorden / 16 Vragen

Dit programma heb ik geprobeerd, bedankt overigens, maar is vrij eenvoudig en niet al te overzichtelijk. Ik zoek nog iets wat gemakkelijker werkt.