chipy
door chipy Mar 10, 2004 om 22:40
Computers & telefonie

ADSL afsluit perikelen bij Wanadoo

Al tijden wilde ik mijn adsl via een andere provider dan Wanadoo. Echter de onderbreking van 2 maanden was voor mij genoeg reden om te wachten, zeker omdat er een verhuizing aan zat te komen op korte termijn.
Eind november afgelopen jaar was het dan zover. Na het tekenen van het huurcontract heb ik contact met Wanadoo opgenomen en gevraagt ofdat ik mijn abonnement kon beëindigen per de verhuisdatum. Dat was geen probleem, bovendien, zo zei de helpdeskmedewerker, zouden er geen extra kosten in rekening gebracht worden. Ik zou zelfs de machtiging in kunnen trekken van Wanadoo.

292 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik krijg nu een hele brede glimlach, want dit komt mij heel erg bekend voor bij Wanadoo! MVG

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zijn er dan geen (wettelijke of grootschalige) acties te ondernemen tegen deze malafide onderneming als dit bekend in de oren klinkt?

Keer op keer gaat het gewoon mis bij mij. Reden om er zeker van te zijn dat het niet aan het moment of aan mijzelf ligt...

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

jij bent er nog telefonisch door heen gekomen.
Een wonder... misschien doet een aanklacht op de tv tegen wanadoo wonderen.

ve
door verwijderd - Jun 14, 2004 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er doorheen komen is niet zo moeilijk. Ik heb nooit langer hoeven wachten dan 10 minuten (ADSL helpdesk).



Maak liever gebruik van de contact formulieren op:

http://www.wanadoo.nl/contact/



Laat je alleen niet afwimpelen door reacties dat je een 0900 nummer moet bellen. Of stuur anders een brief..





Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer