le
door lelyhaven Feb 27, 2008 om 10:24
Computers & telefonie

Afhandeling door Telfort

Zo word je behandelt door telfort, ik ben nog niet bereikbaar via het ipb netwerk Van Kpn.Het kan alleen via Telfort opgelost worden.

Ik heb spijt dat ik ben verandert van provider, het kost mij geld en ergernis

KPN is ook een boef neem niet de verantwoordelijkheid terwijl Telfort een dochteronderneming van KPN is

Dit wordt dus verstaan onder Maatschappelijk verantwoord ondernemen!!!!!!

Waar kan ik mijn klacht indienen, waar is kaasa ,radar, consumentenbond, geschillencommisie de opta, nma etc

Geachte heer Buis,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 05-02-2008 met ticketnummer 836287. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Allereerst verontschuldigen wij ons voor het uitblijven van een reactie op uw bericht. Ten gevolge van de migratie van Tiscali naar Telfort is er een onvoorziene drukte ontstaan waardoor er enige achterstand is opgelopen met betrekking tot het verwerken van vragen en klachten van onze klanten. Wij vragen hiervoor uw begrip.

In uw bericht geeft u aan een schadevergoeding te willen ontvangen voor de kosten die u gemaakt heeft voor het bellen met onze helpdesk evenals het niet bereikbaar zijn vanaf het KPN ipb en Chello telefonie netwerk.

Wij verontschuldigen ons voor het ontstane ongemak. Wij proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat de wachttijden langer zijn dan normaal.

Desondanks moeten wij u mededelen dat wij conform artikel 6.1 uit onze algemene voorwaarden niet over zullen gaan tot het vergoeden van de telefoonkosten. Voor onze volledige algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar onze website op http://www.telfort.nl/voorwaarden.

Daarnaast wil ik u graag wijzen op het volgende artikel uit onze algemene voorwaarden, te weten artikel 16.8:

16.8 Telfort is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming indien deze tekortkoming veroorzaakt wordt door apparatuur, programmatuur, interfaces, netwerken, systemen of telecommunicatielijnen van derden, waaronder begrepen telecomaanbieders en/of de Klant, welke niet door Telfort worden beheerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Sjoerd van der Snoek

http://www.telfort.nl/klantenservice

262 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 27, 2008 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag telyhaven,

Je schrijft: Het kan alleen via Telfort opgelost worden.

Als dat zo zou zijn, dan is Telfort wel degelijk verantwoordelijk en dienen de onnodig gemaakte kosten wèl gerestitueerd te worden.

Dien dus daarover een klacht in bij de Geschillencommissie(s).

Geschillencommissie telecommunicatie:

http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=3

Postbus 90600

2509 LP

Den Haag

tel: 070 - 3105310.

en

Geschillencommissie telecommunicatie:

http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=3

Postbus 90600

2509 LP

Den Haag

tel: 070 - 3105310.

Sukses en vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2008 om 12:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dien uw klacht ook in bij

www.consuwijzer.nl die het dan waarschijnlijk ook doorgeven aan OPTA.