le
door lelyhaven Feb 27, 2008 om 10:24
Computers & telefonie

Afhandeling door Telfort

Zo word je behandelt door telfort, ik ben nog niet bereikbaar via het ipb netwerk Van Kpn.Het kan alleen via Telfort opgelost worden.


Ik heb spijt dat ik ben verandert van provider, het kost mij geld en ergernis  


KPN is ook een boef neem niet de verantwoordelijkheid terwijl Telfort een dochteronderneming van KPN is


Dit wordt dus verstaan onder Maatschappelijk verantwoord ondernemen!!!!!!


Waar kan ik mijn klacht indienen, waar is kaasa ,radar, consumentenbond, geschillencommisie de opta, nma etc


 


Geachte heer Buis,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 05-02-2008 met ticketnummer 836287. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Allereerst verontschuldigen wij ons voor het uitblijven van een reactie op uw bericht. Ten gevolge van de migratie van Tiscali naar Telfort is er een onvoorziene drukte ontstaan waardoor er enige achterstand is opgelopen met betrekking tot het verwerken van vragen en klachten van onze klanten. Wij vragen hiervoor uw begrip.

In uw bericht geeft u aan een schadevergoeding te willen ontvangen voor de kosten die u gemaakt heeft voor het bellen met onze helpdesk evenals het niet bereikbaar zijn vanaf het KPN ipb en Chello telefonie netwerk.

Wij verontschuldigen ons voor het ontstane ongemak. Wij proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat de wachttijden langer zijn dan normaal.

Desondanks moeten wij u mededelen dat wij conform artikel 6.1 uit onze algemene voorwaarden niet over zullen gaan tot het vergoeden van de telefoonkosten. Voor onze volledige algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar onze website op http://www.telfort.nl/voorwaarden.

Daarnaast wil ik u graag wijzen op het volgende artikel uit onze algemene voorwaarden, te weten artikel 16.8:

16.8 Telfort is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming indien deze tekortkoming veroorzaakt wordt door apparatuur, programmatuur, interfaces, netwerken, systemen of telecommunicatielijnen van derden, waaronder begrepen telecomaanbieders en/of de Klant, welke niet door Telfort worden beheerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Sjoerd van der Snoek

http://www.telfort.nl/klantenservice

262 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2008 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag telyhaven,


Je schrijft: Het kan alleen via Telfort opgelost worden.


Als dat zo zou zijn, dan is Telfort wel degelijk verantwoordelijk en dienen de onnodig gemaakte kosten wèl gerestitueerd te worden.


Dien dus daarover een klacht in bij de Geschillencommissie(s).


Geschillencommissie telecommunicatie:


http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=3


Postbus 90600


2509 LP


Den Haag


tel: 070 - 3105310.


en


Geschillencommissie telecommunicatie:


http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=3


Postbus 90600


2509 LP


Den Haag


tel: 070 - 3105310.


Sukses en vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Feb 27, 2008 om 12:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dien uw klacht ook in bij 

www.consuwijzer.nl die het dan waarschijnlijk ook doorgeven aan OPTA.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer