od
door odetteo Aug 9, 2012 om 15:00
Computers & telefonie

Afluiting

Nadat KPN mijn abonement van een verkeerde rekening hebben afgeschreven op 26 Juli en wij dat gestorneerd hebben kwam ik er tot mijn verrassing op 1 augustus achter dat KPN mijn mobiel had afgesloten omdat de rekening van juli gestorneert was zonder mij een sms of brief te sturen dat dit niet betaald was dus 1 uur te laat en weg ik heb met de klantenservice gebeld en kreeg daar een tamelijk onbeschofte meedewerker die mij ff wist te vertellen dat dit klantenservice van de KPN was als je de lopende rekening niet betaald wordt je gelijk afgeloten.In mijn ogen is dit toch echt contract breuk geen sms geen brief maar geklijk weg .

623 5 Rapporteer

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 9, 2012 om 15:07
252 Antwoorden / 68 Vragen

Nadat KPN mijn abonement van een verkeerde rekening hebben afgeschreven op 26 Juli

Hoe kan het zijn dat een leverancier zomaar twee rekeningen van U gebruikt om maar 1 nota van ook weer U te innen? Heeft U daar de opdracht voor gegeven?

stacey
door stacey - Aug 9, 2012 om 16:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Snap het verhaal niet helemaal, als je storneert betekend dit dat je Niet (meer) hebt betaald dus waarom verwacht je dan nog een bericht te krijgen dat het niet betaald is ?
Dat heb je tenslotte zelf zo geregeld...............

Als er in de voorwaarden staat dat je afgesloten wordt bij niet betalen is dit dus Geen contractbreuk van KPN, zij houden zich aan contract/voorwaarden.
Niet betalen/storneren is contractbreuk van jouw kant.........

En dat andere rekeningnummer zul je zelf (ooit) doorgegeven hebben want dat verzinnen ze niet ter plekke, dat had je niet moeten storneren maar had je dan zelf tussen je rekeningen weer recht kunnen trekken en dan had je even overleg me ze moeten hebben over van welke rekening het dan wel moet gaan.

od
door odetteo - Aug 9, 2012 om 16:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

We hadden ze al meerdere keren gewaarschuwd dat het rek nummer waarvan het afgeschreven wordt van mijn dochter is en het goede nummer gegeven,het gaat mij er juist om dat kpn doet wat ze wil ze hebben ook toegegeven dat dit niet echt de schoonheidsprijs verdient en niet is gegaan zoals het hoort ze zijn verplicht om een bericht te sturen en dat je betalen moet dat weet ik ook alleen is de grap eigelijk dat op mijn kpn staat rekening betaald maar goed ik vind het persoonlijk belachelijk dat als je dus Juli niet betaald ze maar op 1augustus al afsluiten en niet half zodat je nog gebeld kunt worden maar geheel

sunset_1
door sunset_1 - Aug 15, 2012 om 20:19
265 Antwoorden / 22 Vragen

U betaalt bewust niet (u storneert namelijk) en KPN sluit u af. Wat is daar vreemd aan? Als er niet afgeschreven had kunnen worden dan was een waarschuwing terecht geweest.

Leg eens uit: zijn de eerdere rekeningen wel van het goede rekeningnummer afgeschreven? Of is het een nieuw abonnement waar een verkeerd rekeningnummer is doorgegeven bij het afsluiten van het contract? Een rekeningwijziging bij KPN is via de KPN-winkel of een ander verkooppunt zo ingevoerd, dus dat moet het probleem niet zijn.

naitsoezn
door naitsoezn - Aug 15, 2012 om 21:33
842 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt niet tijdens het storneren de briljante ingeving gehad om het bedrag van je eigen rekening over te maken? Je wist immers dat je moest betalen, dat kon geen verrassing zijn...

Door je eigen stommiteit loop je nu trouwens ook de kans dat je een BKR-notering hebt. Ik zou het verschuldigde geld maar snel over maken!