ri
door riper Nov 9, 2006 om 16:00
Computers & telefonie

Afsluiten P.C.

hallo, maak gebruik van Hotmail, deze vertoonde echter hedenochtend een nieuwe website, welke bij mij enige verwarring zaait.

het kwam er op neer Windows Live Messenger te downloaden, biedt meer mogelijkheden.

braaf geïnstalleerd, maar stuit op een kadertje op het buroblad "microsoft-update downloaden/afbreken" dit kadertje is niet van het scherm af te krijgen, erger is dat ik mijn p.c. niet af kan sluiten.

vrij vervelend, dus mijn vriendelijk verzoek. kan iemand mij een advies geven waarvoor dank bij voorbaat, bertus

426 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat er iets misgegaan is en de pc hangt, dat kadertje zou dan een restant kunnen zijn van iets dat er niet meer is of niet meer reageert.

Computer opnieuw opstarten en evt. nog eens proberen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer eens een herstart met de reset.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

oplossing is om die update wel binnen te halen of als u niet die update wilt of kan installeren probeer ctrl alt delete en dan in uw taak beheer dit af te sluiten ( als deze niet gelijk afsluit en zo het icoontje weg is dan meerdere keren proberen )

ve
door verwijderd - Nov 11, 2006 om 00:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je gaat kijken op de update-pagina van microsoft

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=nl

en je klikt op 'updategeschiedenis weergeven' kun je zien of er recentelijk iets is fout gegaan met een update. Als dit het geval is noteer dan de code die erbij staat. Ga vervolgens via het configuratiescherm naar 'software' en zet het vinkje aan bij 'updates weergeven'. Kijk of de code erbij staat en verwijder deze update van je PC. Daarna opnieuw opstarten.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2006 om 00:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ook zou kunnen is dat windows live messenger een conflict veroorzaakt. Ik weet dat het installeren niet bij iedereen vlekkeloos is verlopen. Deinstalleer het programma en start opnieuw op. Gaat het dan wel goed, heeft het daaraan gelegen. Je kunt het daarna weer opnieuw installeren, maar je kunt ook teruggaan naar MSN 7.5. Werkt ook goed.