Afwijzing mobiel abonnement en geen reactie
Ruim twee weken geleden probeerde ik een abonnement af te sluiten bij T-mobile. Tot mijn grote verbazing werd ik afgewezen. De reden werd er niet bij gegeven, daar moest ik schriftelijk om vragen. Ik heb gelijk een brief gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie gehad.
Ik vind het ten eerste bijzonder vreemd dat ik afgewezen word, aangezien ik nog nooit een abonnement heb gehad (en dus geen achterstallige betaling), nog nooit schulden heb gehad en zelfs nog nooit rood heb gestaan op de bank. Daar komt nog bij dat mijn moeder - die dus op hetzelfde adres woont - al bijna 5 jaar een abonnement bij T-mobile heeft en elke maand netjes heeft betaald. Dat je schriftelijk om de reden van afwijzing moet vragen is al belachelijk op zich, maar dat je dan na ruim twee weken nog geen antwoord hebt ontvangen is wel een erg kwalijke zaak.
Wie heeft hier ook ervaring mee en kan iemand mij meer vertellen over de redenen van afwijzing?
De reden dat ze u afwijzen kan volgens hun algemene voorwaarden alleen zijn dat u onder een risico groep valt of dat u in het verleden niet altijd netjes uw betalingen heeft voldaan.
Als u voor uzelf uw redenen van afwijzing wilt weten, doet t-mobile dit alleen op uw verzoek.
Ik zou dit doen alleen al om te weten wat zij denken te weten wat u niet weet.
Maar tevens zou ik mezelf afvragen of ik nog wel een abbonement bij zo'n provider wil?
Keuze genoeg tegenwoordig...
groet: Gery
De reden van afwijzing (be)hoeft niet in het verleden te liggen. Sommige banken, postorderbedrijven en aanbieders van mobiele diensten hanteren de postcodetabellen van KPN. Een bepaalde buurt die slecht bekend staat krijgt bijvoorbeeld geen mailing van bepaalde banken of scoren lager indien je in een minder gunstig bekend gebied woont!
Denk persoonlijk dat dat het geval is.
Het komt regelmatig voor dat je onterecht word afgewezen. Alle netwerken checken jou op basis van postcode enz. bij 1 bedrijf. Ik zie vaak dat klanten een brief sturen waarom ze worden afgewezen, en die komen dan vaak terug met een brief van bv t-mobile, dat er een systeem fout is bij het bedrijf waar zij de gegevens vandaan halen. Dus mijn advies is, wacht even rustig af. En reageer meteen wanneer je een reactie van hun ontvangt, als die gegvens onjuist zijn. Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
OV saldo verlopen card online terugvragen
OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer