La
door Lavrijssen Dec 21, 2016 om 14:45
Computers & telefonie

Al ruim 6 weken geen levering Internet Ziggo

Wij hebben een alles-in-1 pakket besteld bij Ziggo 6 weken geleden, we hoefden geen gebruik te maken van overstapservice dus in principe zou het heel simpel aangeleverd en aangesloten kunnen worden zou je denken en helemaal aangezien hun als een van de snelst leverende providers adverteren hier blijkt helemaal niets van waar te zijn (Erg jammer want dat was voor ons de enige reden om zo'n dure provider te nemen zoals Ziggo). Het begon al met een storing bij het bestellen van het pakket, daardoor lukte het niet en waren wij genoodzaakt deze via de klantenservice van Ziggo te bestellen. Deze gaf aan dat dit succesvol gelukt was en dat het pakket binnen 5 werkdagen in huis zou zijn, deze kwam pas na 2 weken binnen aangezien hun aangaven dat dit ook door de storing kwam hadden we er al onze vraagtekens bij enfin we hadden hem inmiddels aangesloten en bleek dat alleen Televisie werkend was en niet het modem/internet in algemene zin, Monteur is inmiddels al langs geweest en heeft gecontroleerd dat hij juist aan was gesloten wat inderdaad het geval was. Wij zijn nu inmiddels al 4 weken in contact met Ziggo dagelijks om te trachten het probleem op te lossen, die het op hun beurt bij een andere partij die met Ziggo samenwerkt om zo de modems te activeren en zich in India (?!?!) zou bevinden neerlegt en er is ons verteld dat het maximaal 3 werkdagen zou duren voor ons modem en internet alsnog werkend zou zijn en we zijn inmiddels dus 4 weken verder en er is nog steeds niks. Heb al meerdere uren aan de telefoon in de wacht gestaan zonder iemand te spreken (Maar wel kosten in rekening brengen!!!), zodra ik iemand aan de telefoon krijg wordt mij weer hetzelfde antwoord gegeven dat ik alleen kan wachten tot het een keer geregeld wordt door de andere partij maar op de vraag dat dit niet tot de oneindigheid kan duren en wanneer er een andere oplossing voor gevonden wordt word hier geen antwoord op gegeven, ook is er al meerdere keren contact opgenomen via Facebook met Ziggo over de klacht opnieuw hetzelfde antwoord: Afwachten. Ik heb tevens inmiddels 2 weken geleden een officiële klacht ingediend bij Ziggo over dit hele proces, opnieuw een belofte om binnen 5 werkdagen hierover telefonisch contact te hebben met de afdeling die over de klachtenbehandeling gaat en opnieuw niks maar dan ook niks gehoord. Graag zou ik tips ontvangen hoe hier verder mee om te gaan aangezien ik en mijn partner zo langzamerhand met de handen in het haar zitten want wij kunnen beide momenteel thuis niet aan het werk.

945 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Dec 21, 2016 om 14:55
11648 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo LaVrijssen , 

Plaats een klacht op Ziggo Community Forum , hier reageren moderators van Ziggo , klik op de rode regels .

https://community.ziggo.nl/ 

Bied dit geen oplossing , stuur Ziggo dan een brief / of mail met vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst ( zie ook de voorbeeldbrief ) .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

Ty
door Tyffy - Dec 21, 2016 om 15:05
2 Antwoorden / Vragen
0

Ik zat voorheen altijd bij UPC. Heb toen ook een monteur laten komen, die kwam er niet uit, toen kwam er een andere en die ging niet weg voor alles het deed. Ik ben toen dit jaar in maart overgestapt naar Vodafone thuis want met mijn mobiel heb ik ook nooit problemen. Nou nada ik heb tigkeren gebeld omdat het opnemen bij hun gewoon kl....is en ik mocht eerder abo opzeggen en heb toen contact met ziggo opgenomen. Netjes geholpen maar omdat het voor de kerst zat konden ze net vertellen hoe lang het duurde ivm postnl. Ik heb de mediabox gehaald ik winkel en perfect. 
Ik zou persoonlijk een monteur laten komen en wanneer hij er is zeggen dat hij niet eerder weg gaat voordat alles het doet. Mijn internet doet het prima. Ook nooit echt grote problemen gehad met hun. Ik moet wel toegeven dat het scheelt wanneer je iemand aan de telefoon krijgt die bij UPV vandaan komt. Dat heb ik ook ooit verteld.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer