si
door sinuhe09 Jun 19, 2008 om 19:32
Computers & telefonie

Alles bij 1 provider?

als je op kassa alle problemen lees,wat er allemaal mis gaat  bij
zo  beetje  alle providers,kan je het beste  maar je computer,tv,tel. het raam uit gooien ,wat  een chaos in deze branche!
ik heb Orange internet sinds okt2003,met wisselend succes!
Opgezegd in juli 2006 per brief (niet aangetekend,helaas,foutje!)met vraag bevestiging,uiteraard niets meer opgehoord,tel. 3 sept06 nog eens gevraagd of een en ander doorgekomen was,""was genoteerd"",zei dhr/Wortelboer,en uiteindelijk ging alles gewoon door.
Gehoord van alle problemen in deze, had ik geen zin om hier weer
veel moeite voor te doen,dus uit wanhoop maar zo gelaten!
Helpdesk van Orange werkt als volgt: doorverwijzen naar KPN,Modem SpeedTouchhelp,/computer leverancier/ of alle kabels vervangen,ook
leuk moet ik zo beetje halve huis verbouwen,uiteindelijk zelf opgelost
met hulp van SeniorenWeb,(kan ik aanbevelen!!)
Nu ga ik weer AANGETEKEND opzeggen.
Ik heb nu KPN,dig.tv,KPN vaste tel., en vraag ik me af of het mischien niet beter is om dan ook internet ADSL via KPN te nemen.
Alles bij een provider is mischien het beste en ik heb eigenlijk niet veel
klachten over KPN,bij de tv en tel. is de service prima!Eindelijk iets
positiefs over KPN,mag ook wel eens gezegd worden!!!




435 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Jun 19, 2008 om 20:21
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo sinuhe09


Inderdaad bijtijds opzeggen, liefst aangetekend met ontvangstbewijs. Zoals u ondervonden heeft, gewone brieven komen schijnbaar niet meer aan. Behalve dan de brieven aan u!


En ik ben ook positief over KPN hoor, heb gewoon een reguliere aansluiting tel. en adsl go van HetNet, al een paar jaar. En heb (nog steeds) geen problemen ermee. En ja, alles op 1 rekening is ook prettig.


Succes met wat u besluit, blij eens te horen dat er ook tevreden kpn klanten zijn. (kreeg al 't idee dat ik een van de weinigen was, haha)


Groet, kiran

edwardus
door edwardus - Jun 19, 2008 om 22:01
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

De afgelopen 20 jaar heb ik ook een vaste lijn van KPN gehad en het enige wat daar aan mankeerde was de prijs. Het is wel zo dat er heel erg veel klachten zijn over KPN en dan met name over opzeggen/aanvragen/overstappen in relatie tot Planet en HetNet. Ook over Telfort wordt nu wel wat geklaagd, bij mij gaat het tot nu toe perfect. Heel af en toe bel ik / word er gebeld en hoor je niks, maar het volgende moment is alles normaal. Er zijn wat klachten over zgn. klapperlijnen, gelukkig heb ik daar geen last van gehad. Ik denk dat ook de klant zelf wel wat te verwijten valt, mensen zonder enige kennis van zaken sluiten de boel aan zonder de handleiding te volgen of kennis op te doen, dat is geen garantie voor succes.


Of overstappen verstandig is, dat kan alleen de tijd leren. Bij velen gaat het goed en bij sommigen niet goed. Het is ook zeer vervelend als je ergens voor betaalt en het werkt maar niet en ondertussen hoge extra kosten vanwege peperdure heldesks en mobiel bellen.


Leg voor jezelf neer welke risico's je bereid bent te nemen en welke niet.

la
door lammi - Jul 6, 2008 om 17:33
32 Antwoorden / 2 Vragen
0

heb zelf ook alles bij een provider en werkt allemaal naar behoren. een overzichtelijke factuur met alles erop. nooit geen problemen. en nu komt het, mijn provider is ziggo en daar zijn heeeeel veel klachten over(de meeste klachten van allemaal). maar goed, ziggo mag ook eens positief in het nieuws. zijn de kinderziektes van een nieuw bedrijf, kpn heeft die nu nog las ik hier maar zo heeft iedere provider zijn problemen. de een wat meer dan de andere. groetjes

harrie
door harrie - Jul 6, 2008 om 17:44
765 Antwoorden / 36 Vragen
0

Zelf zit ik bij een regionale aanbieder, kabelTV, Internet, en sinds 2 jaar telefoon. Ik moet zeggen perfect.


Je moet alleen emigreren naar Zeeland


www.uwnieuwetoekomst.nl


Harrie

gsm
door gsm - Jul 6, 2008 om 17:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

citaat:
met hulp van SeniorenWeb

Bedoel je misschien Seniorweb?

GSM



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer