ba
door banditos Apr 5, 2014 om 11:20
Computers & telefonie

Alternate

nou word die helemaal mooi
alternate verkoop grote partijen hardware van de fabriek die al zijn ingenomen weer door de fabriek [ defeckte gereparerde hardware
binnen 2 maanden is mijn medusa koptelefoon al van af het beging zit er een fax geluid in en kabebreuk kwam erna .zeggen ze dat ik 80 euro moet betalen als ik hem terug wil en reparatie of 80 euro voor de reparatie weg geld 60 euro opgelicht die medusa staan overall tekoop op internet met mededeling gerepareert van fabriek
ook met een videokaart werd ik afgelegt met een 2dehands onder de stof zat die .ze hadden er 50 st binnen 5 min was ik terug zeggen ik heb alles verkocht in 5 min tijd .nooit meer alternate
mensen koop geen hardware bij alternate
je word afgelegt ik heb veel hard ware gekocht het gaat allemaal kapot ze verkopen 2 dehands hard ware og van een klacht terug gekomen .

688 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 5, 2014 om 14:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u de hoofdletter toets gebruiken bij het begin van een zin en de punt aan het einde van een zin? Dat leest wat makkelijker.

aurora1
door aurora1 - Apr 5, 2014 om 15:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is altijd handig om voordat je ergens iets koopt/bestelt op internet uit te zoeken of er klachten over een bedrijf bestaan en ook of ze bijv. bij de Thuiswinkel zijn aangesloten. Ik zie dat je daar gevarieerd allerlei kunt kopen waaronder tuinartikelen. Daar koop je dan toch geen computerspullen e.d.? En na klachten over het één zou ik er al helemaal geen 2e keer iets kopen.
Verder sluit ik me bij de mening van @tijger1 aan.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 5, 2014 om 18:20
2189 Antwoorden / 14 Vragen

1 verbouwing van 1 dag is voldoende voor flinke laag stof!

En herstelde eerder afgekeurde of uitgezochte partijen komen voor maar is wel eerlijk vermeld.
Dus je wist wat je kocht en niet nieuw in doos maar Refusbist of zo...

Als je koptelefoon vanaf dag 1 kraakt binnen 7 dagen retour en niet na 2 maanden gaan klagen....

fransxl63
door fransxl63 - Apr 8, 2014 om 14:25
13 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dit gegeven heb ik ook meegemaakt bij Alternate, zo had ik een jaar geleden een nieuw moederbord besteld, ik had alles opnieuw moeten aansluiten, tot m'n grote verbazing reageerde het geheel niet, dus moederbord is kaduk( kapot ) heb Alternate gebeld en ze zeggen, stuur het maar terug naar ons adres, dat heb ik gedaan, en weer tot mijn verbazing kreeg ik een tweedehands moederbord toe gestuurd, ze hebben gezegd, ja we hebben het nagekeken, ja aan me hola, niet dus.
ik heb het moederbord maar verkocht via marktplaats, en gelukt, +- € 75,- ontvangen.

let op met Alternate, ik vindt ze niet betrouwbaar en ook geen goede service, jammer

tijger1
door tijger1 - Apr 8, 2014 om 14:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U verkoopt een kapot moederbord? Fijne zaak.