mgvrkn
door mgvrkn Jul 19, 2008 om 19:27
Computers & telefonie

Ander mobiel

Hallo,                                                                                                  Ikwil een nieuwe GSM aanschaffen maar weet niet goed welke.           Wat bij mij belangrijk is:Een goede camera dat als ik foto s  op comp. wil zetten en iets wil vergroten of op normale foto-afmetingen wil afdrukken ook nog behoorlijk zijn.Als telefoon gebruik ik hem alleen maar voor smsen en dat ik bereikbaar ben.Indien mogelijk prepaid.Ook voice-memo en niet te zwaar is voor mij belangrijk.

 Nu dacht ik zelf de samsung D900i of G600 of Nokia 6500.Wat samsung aangaat lees ik nogal wat klachten m.b.t. onscherpe foto s, gauw beschadigd, T9 problemen en afhandelen klachten imp.nog wel eens problematisch.Ook een passend abonn. voor mij (ong.€10 a €15 p/m met evt. smsbundel kom ik nog niet erg mee uit, aangezien ik nu prepaid heb en dit niet altijd bij dit soort duurdere toestellen geleverd wordt of ik moet een los toestel kopen met een losse prepaid-kaart wat aardig in de papieren loopt.

B.V.D.  Gr.mgvrkn

303 4 Rapporteer

ma
door marcennanda - Jul 19, 2008 om 20:42
16 Antwoorden / 11 Vragen

Mijn vriend heeft eerst ook een samsung gehad.

Omdat hij niet tevreden was is hij voor een nokia gaan kijken.

wij hebben een lostoestel gekocht nokia 6500 voor 216 euro.

kijk je kan wel via ene abonnement pakken maar uiteindelijk betaal je veel meer.

Ik ben super te spreken over hun heb al meerdere gsm gekocht voor familieleden en alles werd binnen 2 dagen geleverd

http://www.typhone.nl/

gr nanda

edwardus
door edwardus - Jul 25, 2008 om 18:38
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dan zou je toch 's moeten gaan kijken naar een Sony Ericsson. Die maken prima foto's. Alleen zijn die in de losse verkoop wel erg prijzig natuurlijk. Je zou ook kunnen kijken of er niet een goeie aanbieding is bij een abonnement.

Persoonlijk vind ik het onzin om een gsm te nemen vanwege een bepaalde camera, de ingebouwde camera's zijn namelijk NOOIT zo goed als een beetje digitale camera. Dus: zoek je een goeie camera, neem dan een camera.

mgvrkn
door mgvrkn - Jul 25, 2008 om 18:50
184 Antwoorden / 61 Vragen

Hallo,

Beide hartelijk bedankt voor jullie reactie.Ik ben deze week langs diverse winkels geweest voor meer info.Ik koop hem namelijk liever in een winkel voor evt. problemen wat bij mij bijna altijd gebeurt vandaar het twijfelen, maar ik kom er wel uit denk ik met een sony-ericsson alleen het type welke ik uitgezocht had is al niet meer te leveren(k810i)is van 2007?????

Gr.  mgvrkn

edwardus
door edwardus - Jul 26, 2008 om 01:08
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ja dat is een heel jaar oud, da's hopeloos verouderd, kun je écht niet meer mee aankomen.

De opvolger is de K850i, met 5MP camera, er zijn er wel meer natuurlijk, bijv. de C-serie. In De Pers staat een actie voor een K770i met 3,15 MP camera voor een zeer scherpe prijs.