askjeeves
door askjeeves Jul 27, 2005 om 01:41
Computers & telefonie

Antwoorden in mijn pagina

Weet iemand hoe het komt dat de laatste antwoorden die ik heb gegeven niet worden vermeld in het onderdeel "mijn antwoorden" op mijn pagina? Ook al sorteer ik op datum, dan nog worden ze niet weergegeven:(

429 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 01:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi askjeeves (moeilijke naam hoor, maar het lukt wel),

Ook ik merk dat een van mijn laatste antwoorden, waarvan ik wel benieuwd was of er nog een reactie op eas gekomen van de persoon die ik aansprak, niet in "mijn pagina" vermeldt staat, via omwegen kom ik toch nog wel op de site echter niet op de verwachte manier zoals jij ook aangeeft....  Is niet terug te vinden in "mijn pagina"...

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 07:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit komt omdat de Kassa website nogal
verrot in elkaar geprogrammeerd is...

Helaas, door budgetbeperkingen bij de
publieke omroepen, is het alleen mogelijk
om op stage-basis ICT-studentjes aan
te nemen om deze website te onderhouden.

Misschien dat Felix M. toch dat aanbod
van Talpa niet had moeten afslaan...

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 08:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even bij mezelf gekeken. Ja hoor, mijn recente antwoorden staan gewoon
in de lijst. Nog even verder gekeken dan mijn neus lang is...... Nee,
toch niet alle antwoorden...... of liever gezegd.... wel de antwoorden,
maar niet de reacties die ik gegeven heb op eerdere antwoorden.

Dus als ik reageer via de knop onder de originele vraag, dan komt hij in mijn lijst te staan. Als ik reageer via de knop reageren

, dan komt hij juist niet in mijn lijst te staan.

Komt dit overen met jouw ervaring, Jeeves?

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 08:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Ask Jeeves,

Als je op een vraag wilt beantwoorden dan druk je op 'Vraag Beantwoorden' En je antwoord komt recht onder de vraag.

Als je reageert op een vraag, dat is op een reactie van een ander dan komt jouw reactie iets meer naar rechts te staan, het verspringt iets, daarbij heb je de vraag niet echt beantwoord en komt dan ook niet in jou lijst voor.

Dat is het antwoord wat je waarschijnlijk zocht.

Let maar eens op als er reacties op die vraag komen dan moet je soms echt zoeken waar die reactie staat, zou zelfs ergens in het midden kunnen staan, let dan op de datum.

Grooetjes WillemG

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,Dit is (al langere tijd een van de KASSA problemen!!) Soms kan je op mijn andwoorden een gestelde vraag niet terug vinden,ik ga dan naar een van de collegea en zie daar wel mijn beandwoording staan .M.A.W er zijn reacties niet die benoemd worden in het totaal overzicht.fred

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 10:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij danken U allen voor de genoen moeite en antwoorden:)

P.S. Nou heb ik wel een vraag staan.............wilde eigenlijk op nul blijven staan:(

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 10:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

     verschil met

Wauw!!!

ve
door verwijderd - Jul 27, 2005 om 10:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Jeeves,

Wat is er zo erg aan het stellen van een vraag?

Het echte weten ligt in de kennis van de vraag. Niet in het antwoord