potato
door potato Aug 22, 2016 om 15:18
Computers & telefonie

Applicatie verwijderd Samsung Galaxy 4

Ik had te weinig geheugen en heb heb toen wat apps verwijderd iets te drastisch waarschijnlijk want  ik kan nu een bijlage van mijn e mail niet meer openen en krijg de melding  kan geen applicatie vinden om deze actie uit te voeren.
Wie weet welke app ik verwijderd heb?

3419 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Aug 22, 2016 om 15:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

We moeten dus gaan raden wat de bijlage was? Kan Word zijn, kan Powerpoint zijn of een PDF bestand. Die zijn via de Playstore opnieuw te downloaden.

ph
door philip36 - Aug 22, 2016 om 15:31
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Wat is dat voor een bijlage?
Kijk eens wat er op de bijlage icoon in de email staat.
Als het een pdf-bestand is moet u een pdf reader installeren.

potato
door potato - Aug 22, 2016 om 17:14
42 Antwoorden / 83 Vragen

Het is een word bijlage sorry dat ik dat niet heb gemeld

Cookies
door Cookies - Aug 22, 2016 om 17:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoals gezegd, die kun je vinden in de Playstore.

potato
door potato - Aug 22, 2016 om 18:32
42 Antwoorden / 83 Vragen

Ja hoor het is gelukt ik heb word geinstaleerd.Ik heb maar 16 GB en krijg regelmatig de melding dat ik te weinig geheugen heb nu heb ik een SD kaart aangeschaft maar wat kan ik daar opzetten kun je daar ook apps op instaleren of alleen maar bestanden opzetten.

ph
door philip36 Aug 22, 2016 om 18:56
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Er kunnen ook apps op de sd kaart.
Weet niet of het in laatste android versie nog mogelijk is.
kijk voor handleiding op
https://www.prepaidsimkaart.net/hoe-verplaats-je-bestanden-en-apps-naar-je-sd-kaart

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2016 om 18:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wie weet welke app ik verwijderd heb?
Kan het niet zien in m'n glazen bol. ;-)

Maar goed dat je dat al opgelost hebt.

Je kan die SD-kaart op dezelfde manier gebruiken als je al deed.

Wat info: hier klikken.

Cookies
door Cookies - Aug 22, 2016 om 18:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vaste apps laten zich vaak niet verplaatsen naar sd card. Ga naar instellingen, applicatiebeheer en klik op de diverse applicaties. Een applicatie die verplaatst kan worden, staat dan, in het zwart, bij: verplaatsen naar sd card.