mijntjeb
door mijntjeb Dec 10, 2013 om 20:02
Computers & telefonie

Asus Eepad android

Ik heb een Eepad, maar kan de flashplayer niet installeren!!
Heb de zaak gebeld, waar ik 'm gekocht heb, en die zeggen tegen mij, dat ik via playstore you tube moet downloaden, maar 't werkt niet.......heb een ASUS Transformer pad ...En in de gebruiksaanwijzing staat +Flash Player 10.2 beschikbaar voor download op de android-markt. Dit is een productierelaese GA (algemene beschikbaarheid} voor android 2.2(Froyo) en 2.3(gingerbread) apparaten en een initiele beta-release voor android 3.x(Honeycomb} tablets die tenminste Google's 3.0.1 systeemupdate bevatten. Ga voor meer informatie naar http://blogs.adobe.com/flashplayer/. Heb vanalles geprobeerd!!! Weet iemand een oplossing????

groetjes,
Mijntje

657 13 Rapporteer

gsm
door gsm - Dec 10, 2013 om 20:39
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Is de "MX Speler" misschien iets? En zo zijn er nog genoeg andere spelers om uit te proberen.

sw
door swat1500 - Dec 10, 2013 om 21:01
3792 Antwoorden / 0 Vragen

Flash is uitgebracht door Adobe en die heeft dit programma van de markt gehaald. Als u chrome als browser gebruikt op uw Eepad dan zit flash daar al ingebouwd.

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2013 om 22:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je wel een Google Account? Zonder dat kun je niet downloaden van Google Play.
Als je geen uitgebreide handleiding hebt kun je die klik hier downloaden.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 11, 2013 om 00:12
201 Antwoorden / 87 Vragen

dank je wel...Aurora ,swat1500,en gsm,

Ik ben er nog niet uit, fff een vraagje voor gsm.....welke MX speler???of maakt dat niet veel uit?? Er staan er verschillende op!!!

Groetjes
Mijntje.

f.weele
door f.weele - Dec 11, 2013 om 14:43
1085 Antwoorden / 27 Vragen

van de site van XDAdevelopers kan je de flash player downloaden.
klik hier
Je kunt deze op de pc downloaden en dan overzetten op je tablet. je kunt de pagina ook openen op je tablet en proberen vanaf hier te downloaden.
MX Player kun je op je tablet downloaden in de playstore: klik hier
m.vr.gr.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 11, 2013 om 18:54
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede avond,

Ik ben terug geweest naar de winkel, maar die weten het ook niet, die denken dat 't aan de Firewall ligt.
In de winkel naar mijn facebookpagina gegaan, klik op een filmpje op mijn tijdlijn, en speelt 't filmpje af!!!! En dat lukt thuis niet........Iemand nog een idee???? Op you tube een filmpje kijken dat lukt wel.....

Groetjes
Mijntje...

aurora1
door aurora1 - Dec 11, 2013 om 19:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat je filmpjes van Youtube kunt bekijken komt vast omdat de app volgens de gebruiksaanwijzing op de tablet geïnstalleerd is.....
Via de link in mijn eerder gegeven reactie vind je veel vragen en antwoorden, misschien komt hetzelfde probleem daar ergens aan bod en je kun er zelf vragen stellen. Ergens staat ook een telefoonnummer van de helpdesk voor de tablet vermeld.
OT waarom zet je steeds zo veel uitroeptekens en rijtjes vraagtekens?

gsm
door gsm - Dec 11, 2013 om 19:36
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=mijntjeb schreef op woensdag 11 dec 2013, 00:12]dank je wel...Aurora ,swat1500,en gsm,

Ik ben er nog niet uit, fff een vraagje voor gsm.....welke MX speler???of maakt dat niet veel uit?? Er staan er verschillende op!!!

Groetjes
Mijntje.
Hij heet "MX Speler", zoals ik al aangaf, je kunt de MX Player Web Plugin erbij installeren.
Een andere prima speler die je kunt proberen is de "FLV HD MP4 Video Player".
Voor YouTube is er de "YouTube" speler...

gsm
door gsm - Dec 11, 2013 om 19:44
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=mijntjeb schreef op woensdag 11 dec 2013, 18:54]Goede avond,

Ik ben terug geweest naar de winkel, maar die weten het ook niet, die denken dat 't aan de Firewall ligt.
In de winkel naar mijn facebookpagina gegaan, klik op een filmpje op mijn tijdlijn, en speelt 't filmpje af!!!! En dat lukt thuis niet........Iemand nog een idee???? Op you tube een filmpje kijken dat lukt wel.....

Groetjes
Mijntje...
Het probleem kan inderdaad ook bij jouw provider of bij de firewall van de modem liggen. Maar via WiFi zou een video toch moeten kunnen afspelen lijkt me. De TF101 transformer is al weer wat ouder, maar moet (met android 4.0 ice cream sandwich) een video wel kunnen spelen.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 11, 2013 om 19:52
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede avond,

Bedankt voor de reacties, maar het werkt niet (Helaas!!!} Morgen maar weer terug naar de winkel, die moet het dan maar oplossen voor mij.
Gaat hoofdzakelijk over filmpjes op facebook.

groetjes
Mijntje

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 12, 2013 om 21:59
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goede avond,

Heb weer contact gehad, met de verkoper, en die wil het wel oplossen, maar dan betaal ik 60 euro per uur, en ik heb mijn Eeepad pas 2 weken.......zeer slechte service.....het ligt volgens hem aan de firewall.. Ik kan wel een flashplayer downloaden, maar hiervoor moet ik wel een simpele instelling aanpassen op mijn Eeepad, naar instellingen en beveilging, vink de optie onbekende bronnen aan, maar hiermee omzeil ik de controle van play store waarmee ik geen garantie heb dat een app geen risico met zich meebrengt, met betrekking tot kwaadaardige software,of het gebruik van mijn persoonlijke gegevens. Dit risico wil ik niet nemen.

Groetjes
Mijntje

aurora1
door aurora1 - Dec 12, 2013 om 22:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door, inclusief de reacties, 2 players waren al door @gsm genoemd.
Als de facebook-filmpjes in de winkel wel afspelen dan zal het probleem vermoedelijk toch zijn zoals @gsm (provider/firewall modem) zegt, ik denk niet dat ze dat in de winkel voor je kunnen oplossen, dan moet iemand bij je thuis ermee aan de slag als je dat zelf niet kunt, maar misschien bedoel je dat met 60 E per uur?
Van de MX speler moet je de gratis speler downloaden. De andere die je op Google Play ziet zijn codex. Daarvan worden de juiste automatisch geïnstalleerd als je de Player installeert.

mijntjeb
door mijntjeb - Dec 13, 2013 om 13:13
201 Antwoorden / 87 Vragen

Goedee Middag,

Weer even contact gehad met de winkel, die vertelde mij, dat ik fff contact moest opnemen bij KPN, heb ik gedaan, en die zei dat ik naar de beveiliging moest gaan, en onbekende bronnen moest aanvinken, heb ik gedaan, werkt ook niet, dus weer terug gebeld, en kreeg weer iemand anders aan de lijn, en die vertelde mij, dat het niet aan KPN of Firewall ligt......dus nu weet ik het ook niet meer.
Heb ook MX speler geinstalleerd, maar helaas zonder resultaat.

Groetjes
Mijntje