ka
door kameleon Nov 1, 2004 om 18:49
Computers & telefonie

Automatisch scherm bij aanlsuiten digitale camera

Vroeger kwam er automatisch een scherm met uit te voeren acties wanneer ik mijn Sony DSC-P7 met een usb kabel op de computer aansluitte, nu is dit niet meer het geval. Wie weet hoe ik dit terug krijg? ALvast bedankt!

681 7 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 1, 2004 om 19:03
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo cameleon,

soms wil het nog wel eens misgaan tijdens het inpluggen van de camera heb je al eens geprobeerd de pc af te sluiten en weer opnieuw op te starten
kijk ook eens bij deze computer of de camera als verwisselbare schijf te zien is als de camera is ingeplugd, zie je een verwisselbare schijf klik er dan eens op met de rechtermuisknop en vervolgens op eigenschappen ga naar het tabblad automatisch afspelen en kijk bij afbeeldingen wat hier geselecteerd staat.

succes en groeten tuinfreak

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 1, 2004 om 19:07
763 Antwoorden / 1 Vragen

nog een kleine hint staat de camera wel in de juiste stand anders wordt het ook niks.

hidkees
door hidkees - Nov 6, 2004 om 11:59
41 Antwoorden / 5 Vragen

Bij mijn Minolta A1 is hetzelfde gebeurd. De methode van tuinfreak werkt niet: je kunt het wel instellen, maar de volgende keer verschijnt er geen scherm na het aansluiten van de camera.

ka
door kameleon - Nov 7, 2004 om 10:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo tuinfreak,

Jammer maar de oplossing die je gaf voor mijn probleem wat betreft automatish scherm bij het aansluiten van een digitale camera werkt niet.

Ik hoop dat er iemand met een oplossing komt.

Groeten kameleon

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 7, 2004 om 10:51
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo cameleon,

Het was te proberen helaas, lukt niet altijd,
heb je drivers geinstaleerd kijk eens of je bij deze computer > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer geen vraagteken ziet staan,

tuinfreak

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 7, 2004 om 10:53
763 Antwoorden / 1 Vragen

sorry, vraagteken moet zijn geel uitroepteken.

ma
door maicha - Dec 17, 2004 om 19:25
5 Antwoorden / 12 Vragen

als je nog een installatieschijfje hebt gooi dan het oude programma eraf en instaleer het opnieuw.