jb
door jbee Jul 1, 2004 om 19:05
Computers & telefonie

Bedonderd door fast-xs.

hallo,..


ik heb veromen dat jullie enige tijd geleden een item in de uitzending hebben gehad over het reilen en zeilen bij internet aanbieder fast-xs.


graag wilde ik eens weten of jullie ondertussen ook op de hoogte zijn van de huidige gang van zaken.                                                     


reden hiervoor is mijn aanmelding bij fast-xs en vervolgens de afmelding.


ik heb na het aanmelden een modem en software ontvangen van fast-xs.


en ik moest toen ook 99 euro betalen voor de set-up kosten.


toen ik na 3 maand nog geen aansluiting had(en na tientallen telefoontjes a'30 e/cent p/m)heb ik besloten om het hele zaakje maar retour te sturen.


dit heb ik gedaan na telefonisch overleg met een van de medewerkers van de klanten"service"(?).


tijdens dit telefoon gesprek werd mij verteld dat ik de 99 euro terug zou ontvangen ,nadat fast-xs het pakket had ontvangen.


fast-xs heeft het pakket al ontvangen ,maar nu 6 weken later heb ik nog steeds geen reaktie ontvangen!


als ik probeer om de (duurbetaalde) klanten"service" te bereiken,dan krijg ik te horen dat men mij nu niet te woord kan staan.


ik ben benieuwd of jullie hier al meer klachten over hebben gekregen,en of men daadwerkelijk wel al set-up kosten aan klanten hebben terug betaald.

409 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 1, 2004 om 19:40
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit is inderdaad al een hele tijd geleden in de uitzending geweest hierna is er ook van alles gebeurt waar u ongetwijfeld nog het een en ander over kunt lezen door achter het kassa logo in het vak zoeken op fast-xs te typen en op zoek te klikken alle vetgedrukte tekst kunt u aanklikken en zo alles nog eens doorlezen


Er zijn nog veel mensen die op hun geld terug zitten te wachten maar zoals het er nu naar uitziet wordt dit niks meer zoals in ons forum gisteren iemand melde wordt er nu druk gespeculeerd of de firma niet al failliet is. mocht er meer bekend zijn dan kunt u dat in dit forum terugvinden.


groeten

fn
door fnamink - Jul 5, 2004 om 17:18
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

FAILLIET per 1-juli-2004


De eigenaar is op 02-04-2004 NETBEAM begonnen.


En raad eens PRECIES HET ZELFDE!


Help desk is alleen duurden 0,50 Euro/min

li
door lida1a - Aug 3, 2004 om 17:37
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook wij zijn bedonderd, de enigste mogelijkheid is om de curator te bellen want ze zijn inmiddels failliet


adres en telnr. vind je op de site:


www.computerconsument.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer