jb
door jbee Jul 1, 2004 om 19:05
Computers & telefonie

Bedonderd door fast-xs.

hallo,..


ik heb veromen dat jullie enige tijd geleden een item in de uitzending hebben gehad over het reilen en zeilen bij internet aanbieder fast-xs.


graag wilde ik eens weten of jullie ondertussen ook op de hoogte zijn van de huidige gang van zaken.                                                     


reden hiervoor is mijn aanmelding bij fast-xs en vervolgens de afmelding.


ik heb na het aanmelden een modem en software ontvangen van fast-xs.


en ik moest toen ook 99 euro betalen voor de set-up kosten.


toen ik na 3 maand nog geen aansluiting had(en na tientallen telefoontjes a'30 e/cent p/m)heb ik besloten om het hele zaakje maar retour te sturen.


dit heb ik gedaan na telefonisch overleg met een van de medewerkers van de klanten"service"(?).


tijdens dit telefoon gesprek werd mij verteld dat ik de 99 euro terug zou ontvangen ,nadat fast-xs het pakket had ontvangen.


fast-xs heeft het pakket al ontvangen ,maar nu 6 weken later heb ik nog steeds geen reaktie ontvangen!


als ik probeer om de (duurbetaalde) klanten"service" te bereiken,dan krijg ik te horen dat men mij nu niet te woord kan staan.


ik ben benieuwd of jullie hier al meer klachten over hebben gekregen,en of men daadwerkelijk wel al set-up kosten aan klanten hebben terug betaald.

407 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 1, 2004 om 19:40
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit is inderdaad al een hele tijd geleden in de uitzending geweest hierna is er ook van alles gebeurt waar u ongetwijfeld nog het een en ander over kunt lezen door achter het kassa logo in het vak zoeken op fast-xs te typen en op zoek te klikken alle vetgedrukte tekst kunt u aanklikken en zo alles nog eens doorlezen


Er zijn nog veel mensen die op hun geld terug zitten te wachten maar zoals het er nu naar uitziet wordt dit niks meer zoals in ons forum gisteren iemand melde wordt er nu druk gespeculeerd of de firma niet al failliet is. mocht er meer bekend zijn dan kunt u dat in dit forum terugvinden.


groeten

fn
door fnamink - Jul 5, 2004 om 17:18
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

FAILLIET per 1-juli-2004


De eigenaar is op 02-04-2004 NETBEAM begonnen.


En raad eens PRECIES HET ZELFDE!


Help desk is alleen duurden 0,50 Euro/min

li
door lida1a - Aug 3, 2004 om 17:37
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook wij zijn bedonderd, de enigste mogelijkheid is om de curator te bellen want ze zijn inmiddels failliet


adres en telnr. vind je op de site:


www.computerconsument.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer