jb
door jbee Jul 1, 2004 om 19:05
Computers & telefonie

Bedonderd door fast-xs.

hallo,..

ik heb veromen dat jullie enige tijd geleden een item in de uitzending hebben gehad over het reilen en zeilen bij internet aanbieder fast-xs.

graag wilde ik eens weten of jullie ondertussen ook op de hoogte zijn van de huidige gang van zaken.

reden hiervoor is mijn aanmelding bij fast-xs en vervolgens de afmelding.

ik heb na het aanmelden een modem en software ontvangen van fast-xs.

en ik moest toen ook 99 euro betalen voor de set-up kosten.

toen ik na 3 maand nog geen aansluiting had(en na tientallen telefoontjes a'30 e/cent p/m)heb ik besloten om het hele zaakje maar retour te sturen.

dit heb ik gedaan na telefonisch overleg met een van de medewerkers van de klanten"service"(?).

tijdens dit telefoon gesprek werd mij verteld dat ik de 99 euro terug zou ontvangen ,nadat fast-xs het pakket had ontvangen.

fast-xs heeft het pakket al ontvangen ,maar nu 6 weken later heb ik nog steeds geen reaktie ontvangen!

als ik probeer om de (duurbetaalde) klanten"service" te bereiken,dan krijg ik te horen dat men mij nu niet te woord kan staan.

ik ben benieuwd of jullie hier al meer klachten over hebben gekregen,en of men daadwerkelijk wel al set-up kosten aan klanten hebben terug betaald.

407 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 1, 2004 om 19:40
763 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is inderdaad al een hele tijd geleden in de uitzending geweest hierna is er ook van alles gebeurt waar u ongetwijfeld nog het een en ander over kunt lezen door achter het kassa logo in het vak zoeken op fast-xs te typen en op zoek te klikken alle vetgedrukte tekst kunt u aanklikken en zo alles nog eens doorlezen

Er zijn nog veel mensen die op hun geld terug zitten te wachten maar zoals het er nu naar uitziet wordt dit niks meer zoals in ons forum gisteren iemand melde wordt er nu druk gespeculeerd of de firma niet al failliet is. mocht er meer bekend zijn dan kunt u dat in dit forum terugvinden.

groeten

fn
door fnamink - Jul 5, 2004 om 17:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

FAILLIET per 1-juli-2004

De eigenaar is op 02-04-2004 NETBEAM begonnen.

En raad eens PRECIES HET ZELFDE!

Help desk is alleen duurden 0,50 Euro/min

li
door lida1a - Aug 3, 2004 om 17:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij zijn bedonderd, de enigste mogelijkheid is om de curator te bellen want ze zijn inmiddels failliet

adres en telnr. vind je op de site:

www.computerconsument.nl