ronny bleeker
door ronny bleeker Dec 20, 2017 om 23:41
Computers & telefonie

Bel minuten

Ik heb sinds kort een Vodafone abonnement met een x aantal belminuten en internet bundel
Nu is mijn vraag: Neem ik die minuten die ik niet gebruik deze maand mee naar volgende maand Of ben ik verplicht om ze op te maken ?
Want je betaalt er wel voor.

Wie weet dit? gr ronny

5221 16 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 21, 2017 om 00:16
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Denk niet dat u de ongebruikte belminuten mee kunt nemen, neem voor informatie contact op met Vodafone :
https://www.vodafone.nl/support/contact/

sw
door swat1500 - Dec 21, 2017 om 00:40
3789 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft toch de voorwaarden gelezen voordat u het contract afsloot? Daarin staat wat er met de ongebruikte minuten gebeurd.
Bij de meeste contracten heeft u alleen het recht om per maand  een bepaald aantal minuten te bellen. Gebruikt dat recht niet dan vervalt het recht.

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2017 om 00:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent niet verplicht ze op te maken, u bent ze dan gewoon kwijt.

Cookies
door Cookies - Dec 21, 2017 om 00:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die informatie is te vinden op de site van Vodafone. Daar staat dat de geldigheid van de Vodafone Red bundel 1 kalendermaand geldig is. Zie pdf tarieven overzicht   https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-essential/

getty
door getty - Dec 21, 2017 om 08:35
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wie weet dit? Vodafone !

Franske1958
door Franske1958 - Dec 21, 2017 om 13:04
428 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo.  Ikzelf heb een abonnement bij KPN, voor een aantal belminuten en een aantal MB's   Die MB's gebruik ik nooit, ik heb een telefoon zonder browser erop.  Maar voor mijn belminuten geldt bij mij het volgende.  Mijn ongebruikte minuten kan ik meenemen naar de volgende maand.
Let wel op wat hier staat !!!  Er staat dus "volgende maand"  oftewel enkelvoud.  Hetgeen dus betekend:  Wat ik in November niet heb opgemaakt moet in in december opmaken, anders vervalt het.  De overgebleven minuten van december moet ik in Januari opmaken anders vervallen die, etc..
Kijk op de site van uw provider en kijk op de regels van uw abonnement, daar moet het bij staan.

donkschr
door donkschr Dec 22, 2017 om 14:13
78 Antwoorden / 14 Vragen

Piet987654: Het hangt er vanaf welk abo je hebt. Mijn overgebleven belminuten van de KPN kan ik niet meenemen naar de volgende maand.

he
door henkjj Dec 22, 2017 om 14:35
14 Antwoorden / Vragen

Betekend schrijf je met een een t.
Bovendien hoef je niet op de site van de provider te kijken, maar in de voorwaarden van je contract/abonnement.

gerbera
door gerbera Dec 25, 2017 om 10:57
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Betekend schrijf je met een een t.
@henkjj
Als je hier alleen bent om te muggenziften zoek dan een andere hobby.

De twijfel over betekend/betekent wordt veroorzaakt doordat het verschil tussen de tegenwoordige tijd betekent en het voltooid deelwoord betekend niet te horen is.

tijger1
door tijger1 Dec 25, 2017 om 11:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens mij horen we hier helemaal niets, maar schrijven we alleen maar.

Cookies
door Cookies Dec 25, 2017 om 11:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: "schrijven" met een v of f, het verschil is nl. niet te horen.;-))

aurora1
door aurora1 - Dec 21, 2017 om 16:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of u die minuten op wilt maken mag u helemaal zelf beslissen, niemand dwingt u daartoe.
Misschien heeft u een veel te grote bundel aangeschaft?
Jammer dat u dat niet vooraf gecheckt heeft.

le
door leenpres - Dec 22, 2017 om 13:22
79 Antwoorden / 7 Vragen

Opmaken anders ben je ze kwijt

tijger1
door tijger1 - Dec 22, 2017 om 14:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bel uw moeder of oma, zal ze leuk vinden.

he
door henkjj - Dec 22, 2017 om 14:32
14 Antwoorden / Vragen

Hoeveel is dat, een x aantal belminuten?
Is dat modern taalgebruik?
Wat jij bedoelt is een beperkt aantal belminuten of 200 belminuten?
In contracten met providers worden geen x aantal belminuten beschreven.

gerbera
door gerbera Dec 24, 2017 om 11:15
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is de vraag, en om hoeveel minuten het gaat is niet belangrijk.

Neem ik die minuten die ik niet gebruik deze maand mee naar volgende maand Of ben ik verplicht om ze op te maken ?

he
door henkjj Jan 3, 2018 om 13:54
14 Antwoorden / Vragen

Ik maak zelf wel uit wat ik wel of niet belangrijk vind.

ju
door juliomariner Jan 3, 2018 om 14:32
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Dat moet u zelf weten maar met zo'n bot onbeleefde reactie heeft u hier niets te zoeken

edrick3
door edrick3 - Dec 22, 2017 om 14:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Neem ik die minuten die ik niet gebruik deze maand mee naar volgende maand

Nee.

Of ben ik verplicht om ze op te maken

Nee

Lees de Voorwaarden van je contract er op na.

ja
door jannekeje - Dec 22, 2017 om 15:49
28 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ronny,

Bij de meeste providers zijn je belminuten en data slechts 1 maand geldig. Gunstige uitzondering is Telfort. Als je altijd teveel overhoudt kun je beter een kleinere bundel nemen. Lees er meer over op https://www.bellen.com/mobiel/afrekentrucs.

ki
door kieskeurig - Dec 23, 2017 om 17:10
25 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een abonnement afsluit kijk je niet naar wat je eigenlijk afsluit?
Lekker slim.

gerbera
door gerbera Dec 24, 2017 om 11:16
7368 Antwoorden / 14 Vragen

dit is de vraag, aan veronderstellingen heeft de Ts niets.

Neem ik die minuten die ik niet gebruik deze maand mee naar volgende maand Of ben ik verplicht om ze op te maken ?

diumenge
door diumenge - Dec 23, 2017 om 17:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als je structureel belminuten niet gebruikt en dus over hebt aan het einde van de maand, dan heb je een te hoog abonnement afgesloten.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 25, 2017 om 12:08
7195 Antwoorden / 3 Vragen

De link van @jannekeje:
https://www.bellen.com/

rk
door rkoop - Jan 3, 2018 om 14:42
1 Antwoorden / Vragen

Bij Telfort mag je de ongebruikte minuten meenemen (3 maanden geldig!).