fl
door flipuutpekel Jan 8, 2014 om 16:46
Computers & telefonie

Belcompany komt zijn aanbieding niet na

hallo Belcompany heft sinds 6januari tot 2februari en aanbieding lopen met en Samsung galaxy note 2 voor 199euro maar dan kom je bij 3 verschillende winkels en zegen ze dood leuk ze zijn uit verkocht terwijl je voor de winkel staat te wachten en je bent de eerste klant dan kan dat toch niet of zit ik verkeerd en dan zegen ze nog moet je maar op onze site kijken maar daar valt niks te vinden over die aanbieding dus kan mij iemand helpen gr ikke

633 9 Rapporteer

ma
door mataraty - Jan 8, 2014 om 17:10
73 Antwoorden / 0 Vragen

Als het een op=op of "zolang de aanbieding strekt" aanbieding is, dan is het grof gezegt pech hebben. Is dat niet het geval, dan kun je een tegoedbon vragen, waarmee je de tablet wanneer weer op voorraad tegen de nu geldende actieprijs kunt aanschaffen. Eventueel zou je ook kunnen verzoeken contact op te nemen zodra de voorraad weer aangevuld is.

fl
door flipuutpekel - Jan 8, 2014 om 17:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo het is ook een op=op maar ze kunnen niet gelijk zelfde dag uitverkocht zijn want ik stond voor de winkel tewachten tot hij open ging en als je op belcompany site kijkt zie je die aanbieding helemaal niet en staan ook vet veel reacties op belcompany facebook site van die Samsung Galaxy Note 2 dat alle filialen van hun niks opvoorad was

tijger1
door tijger1 - Jan 8, 2014 om 17:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als er op = op stat, houdt het ook voor u op.

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 17:39
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Het was al op voordat het op was ;-)

Als in feite niemand die aanbieding kan bemachtigen, dan is dat wel heel erg vreemd. Lijkt dan meer op een lokkertje. Maar als facebook en twitter volstroomt, dan komt er vast wel een reactie van de andere kant.

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 8, 2014 om 18:31
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Eis levering zodra leverbaar en accepteer geen enkel alternatief want ze willen blijkbaar een duur toestel als klanten lokker inzetten.

Dit toestel is elders volop leverbaar dus niet uitverkocht.
Samsung kan er nog erg veel leveren dus neem vooral geen andere want dan hebben zij wat ze willen, een klant binnen halen en dan iets anders met meer marge leveren.

Het Kruidvat heeft dit wel vaker gedaan, leuke aanbiedingen die niet leverbaar waren en daarom reageren vele niet meer en gaat het ongelezen bij het oud papier!
Dus hun misleiding is nu dat vele klanten niet meer komen en de folders waardeloos ongelezen weggegooid worden.
1x kan maar als ze dit vaker gaan doen, reclame voor niet leverbare goederen die overal volop leverbaar zijn voor normale prijzen, dan verliezen ze het vertrouwen van vele die hier meelezen.

sw
door swat1500 - Jan 8, 2014 om 23:11
3857 Antwoorden / 0 Vragen

Bij op = op acties worden maar een beperkt aantal apparaten verspreid onder de diverse vestigingen. Het is dus niet zeker dat elk filiaal de apparaten krijgt en het aantal is ook ongewis.
Als het een hele aantrekkelijke aanbieding zou het me niets verbazen als de beschikbare apparaten al opzij zijn gezet voor familie en kennissen.

costnix
door costnix - Jan 8, 2014 om 23:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is al een heel oud probleem. De AMRO-bank had in 1972 een leuke aanbieding van schilderijen geprint op canvas. Niemand van de klanten heeft ooit zo'n "schilderij" kunnen kopen, want het personeel (waaronder ook ik) de hele voorraad al had gekocht.

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 23:48
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Dan kunnen ze beter neerzetten:

Actie duurt van 6 tot 7 januari.

bc webcare
door bc webcare - Jan 9, 2014 om 11:09
6 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen,

We begrijpen dat het jammer is dat niet iedereen de aanbieding heeft aan kunnen schaffen die hij/zij graag wil. Het gaat echter om opruimingsacties in de winkels, waarbij het aanbod van de opruimingsartikelen verschilt per winkel. Sommige winkels hebben dus meer van een toestel op voorraad dan andere winkels. Voor de acties geldt op=op.

Met vriendelijke groet,
BelCompany