vl
door vlietstra Feb 2, 2004 om 16:56
Computers & telefonie

Beltegoed??????

Per ongeluk heb ik een belkaart gekocht van T-mobile terwijl ik normaal altujd bel met vodafone deze kaart heb ik gekocht bij AH, per ommegaande ben ik teruggegaan naar de betreffende AH waar ze mij alleen het 0900 nummer van T-mobile konden geven.
Direkt naar T-mobile gebeld met Dhr. Dudink, zijn antwoord was "wij beginnen er niet aan" bel maar met AH of ze deze -onbeveiligde- kaart voor je door willen verkopen en ze kunnen bij ons checken of het beltegoed er nog opstaat.
Dus AH gebeld met het antwoord - u raadt het al- "wij beginnen er niet aan" maar bel even met ons servicenummer misschien dat zij een oplossing voor u hebben maar ook daar het antwoord jaja " wij beginnen er niet aan" bel maar met T-mobile.
En daarmee is de cirkel rond van het kastje naar de muur.

Mijn vraag is kan dit allemaal zomaar???
is dit juridisch niet aan te vechten

Met vriendelijke groet,

Hans vlietstra

1054 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:34
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Het kras-beltegoed of het kassa-beltegoed wordt nooit terug genomen, dit is een regel van de winkelier met de aanbieder (t-mobile, kpn etc) De enige oplossing is om iemand te zoeken die T-mobile prepaid heeft en deze op die manier door te verkopen. (misschien onder je vriendenkring) Waarschijnlijk heb je een beltegoed van 20 euro gekocht, anders had je het wel gelijk in de gaten, aangezien Vodafone alleen maar 20 euro verkoopt. Het is een handvol geld voor deze misser, mdus volgende keer goed kijken welk beltegoed je pakt bij AH.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:34
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Op belkaarten zit niet iets als garantie, dus ik ben bang dat u door uw moment van onoplettendheid zit opgezadeld met een verkeerde belkaart! Het enige dat u ermee zou kunnen doen is de kaart doorverkopen aan een kennis. Die heeft dan gewoon het nog niet gebruikte beltegoed en u kunt een nieuwe kaart kopen.

jo
door joris3_1 - Apr 16, 2004 om 12:34
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik was een tijdje geleden bij AH voor een opwaartegoed voor Telfort. Ze had een geopende kaart die teruggebracht was door de klant; verkeerde kaart gekocht! Mocht het beltegoed van € 20 kopen voor € 10 als ik deze ter plekke bij AH opwaardeerde wat lukte!
Waarschijnlijk heeft de klant zich gelegitimeerd en zijn/haar adres achtergelaten + telefoonnummer en de kaart voorlopig voor € 10 laten terugkopen door AH. Dit in vertrouwen tussen klant en AH + een gemaakte afspraak.
Kunt u misschien ook eens proberen? Misschien dat dat helpt!

ma
door marck - Apr 16, 2004 om 12:34
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

De netwerken doen niet zo erg moeilijk over terug name van beltegoed kaarten.
Je moet de kaart aangetekend opsturen met daarbij uiteraard text en uitleg. Zij controleren vervolgens ofe de kaart nog geldig is en storten vervolgens het geld terug.
Het beste kan je bellen met 0800-7111, dit is eigenlijk voor abonnnees , maar als je door de weeks belt als de meer ervaren medewerkers werken kunne zij je vaak helpen, en dus niet tegen 0900 tarief.

disneymania
door disneymania - Apr 16, 2004 om 12:34
8 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo
Het is wel op eigen risico kopen! Ik werk zelf bij de AH op 't Station. Het gebeurt zo vaak dat klanten de verkeerde kaart kopen.
Wij geven ook altijd het nummer van de providers. Vaak Komt het goed en wordt het geld teruggestort op de rekening. Maar soms zit er een medewerker achter de telefoon met een slecht humor.
Ik zou zeggen; bel nog eens! En wordt eens correct boos! Dreigen met Kassa! werkt vaak! Suc6 Groetjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer