jo
door johan1976 Sep 25, 2013 om 16:34
Computers & telefonie

Beltegoed kwijt bij overstappen naar andere tefoon provider

Hallo,
Heb laatst mijn telefoon abonnement bij hi-kpn opgezegd en ben naar een ander provider gegaan met nummer behoudt.
Kreeg mijn laatste rekening waar ik nog een beltegoed had staan van 53,19euro. Dit beltegoed ben ik kwijt, vind ik jammer maar is nog te begrijpen. Maar dat ik dan nog eens 12,90 abonnement kosten moet betalen vind ik wel vreemd.
Heb eigenlijk nog een tegoed bij HI-kpn.

782 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2013 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan zult u waarschijnlijk niet de opzegtermijn in acht genomen hebben.

zoekster
door zoekster - Sep 25, 2013 om 16:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik denk dat je bedoelt dat de nog openstaande abonnementskosten met het beltegoed worden verrekend?
Zo werkt het niet, grapjas.

jo
door johan1976 - Sep 25, 2013 om 16:56
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarom niet zoekster.
Je hebt toch een tegoed, wat van mij is.
Kunnen ze toch wel verrekenen met de abonnementskosten.
Ben al 53,19euro kwijt aan beltegoed moet ik ook nog 12,90euro gaan betalen.

zoekster
door zoekster - Sep 25, 2013 om 17:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dat beltegoed is niet meer van jou, het is komen te vervallen, omdat je het niet hebt gebruikt.
Kan er ook niets aan doen. Zo werkt het nu eenmaal.
Of is die 12,90 onterecht, ongeacht je beltegoed?

valerius-2
door valerius-2 - Sep 25, 2013 om 19:07
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

U tegoed bij de ene provider is nooit over te schakelen naar uw nieuwe provider. Dus dat bent u u kwijt. En afsluitkosten hebben hier niets van mee te maken ,dat is een aparte inhouding

dearagain
door dearagain - Sep 25, 2013 om 20:04
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*dat zijn nu eenmaal de voorwaarden van deze provider

hi-webcare
door hi-webcare - Sep 30, 2013 om 17:40
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Johan,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over de opbouw van jouw laatste Hi Telefoonrekening. Om er zeker van te zijn dat ik jouw vraag volledig kan beantwoorden heb ik het 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer nodig. Zou je mij deze toe willen sturen per mail? Je kunt de mail sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Slotrekening.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer