bk
door bkkjourney Mar 28, 2013 om 12:12
Computers & telefonie

Ben houdt zich niet aan e-mail toezegging

Recent was de actieperiode van mijn Ben zuinig abonnement afgelopen. Tot die tijd kreeg ik iedere maand korting op mijn maandfactuur. Daarop heb ik Ben een e-mail gestuurd en aangegeven dat ik er over nadacht om elders een maandelijks opzegbaar goedkoper abo af te sluiten. Als e-mail antwoord (dat ik uiteraard bewaard heb) kreeg ik van Ben op 31-01-13 "
Uit coulance zal ik de korting nogmaals verlengen voor één jaar. Je zult de korting per 1 februari 2013 ontvangen". Echter, op mijn nieuwe fct van februari 2013 (die ik in maart ontvangen heb) staat de korting niet vermeld. Daarop heb ik Ben wederom een e-mail gestuurd met verwijzing naar het van hun ontvangen referentienummer, mijn volledige naam, & mobiele nummer. Ben reageerde echter heel wazig dat ik hun onvoldoende contactgegegevens gegeven zou hebben, & de vraag maar opnieuw moest stellen. Hoe dit nu met Ben op te lossen. Het is geen groot bedrag waarom het gaat. Het gaat echter om het principe.

320 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ro
door ron530 - Mar 28, 2013 om 12:50
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

Begrijp ik goed dat het een abonnement betreft met een actie periode, bijvoorbeeld bij een tweejarig abonnement 1 jaar korting. Zoja dan kunt u helemaal niet weg en heeft u ook geen recht op nog een jaar korting.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 28, 2013 om 12:51
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ben reageerde echter heel wazig dat ik hun onvoldoende contactgegegevens gegeven zou hebben, & de vraag maar opnieuw moest stellen. Hoe dit nu met Ben op te lossen.

Door opnieuw je contactgegevens te mailen + de volledige tekst van hun mail.
Kan best goed komen :-) Ben heeft bij mij ook een foutje gemaakt, maar kreeg nog voor het bedrag geïncasseerd zou worden, zonder dat ik gereageerd had, een mail met excuus + nieuwe factuur.

bk
door bkkjourney - Mar 28, 2013 om 13:21
44 Antwoorden / 9 Vragen
0

[quote=ron530 schreef op donderdag 28 mrt 2013, 12:50]Begrijp ik goed dat het een abonnement betreft met een actie periode, bijvoorbeeld bij een tweejarig abonnement 1 jaar korting. Zoja dan kunt u helemaal niet weg en heeft u ook geen recht op nog een jaar korting.

Het betreft een maandelijks opzegbaar abo met een actieperiode van 2 jaar korting.

bk
door bkkjourney - Mar 28, 2013 om 13:22
44 Antwoorden / 9 Vragen
0

[quote=jolijn nr.2 schreef op donderdag 28 mrt 2013, 12:51]Ben reageerde echter heel wazig dat ik hun onvoldoende contactgegegevens gegeven zou hebben, & de vraag maar opnieuw moest stellen. Hoe dit nu met Ben op te lossen.

Door opnieuw je contactgegevens te mailen + de volledige tekst van hun mail.
Kan best goed komen :-) Ben heeft bij mij ook een foutje gemaakt, maar kreeg nog voor het bedrag geïncasseerd zou worden, zonder dat ik gereageerd had, een mail met excuus + nieuwe factuur.

Ik hoop dat ze dan snel reageren. Mijn feb fct (met daarop het foutieve bedrag) zal namelijk 1 van deze dagen automatisch geïncasseerd gaan worden

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer