bk
door bkkjourney Mar 28, 2013 om 12:12
Computers & telefonie

Ben houdt zich niet aan e-mail toezegging

Recent was de actieperiode van mijn Ben zuinig abonnement afgelopen. Tot die tijd kreeg ik iedere maand korting op mijn maandfactuur. Daarop heb ik Ben een e-mail gestuurd en aangegeven dat ik er over nadacht om elders een maandelijks opzegbaar goedkoper abo af te sluiten. Als e-mail antwoord (dat ik uiteraard bewaard heb) kreeg ik van Ben op 31-01-13 "
Uit coulance zal ik de korting nogmaals verlengen voor één jaar. Je zult de korting per 1 februari 2013 ontvangen". Echter, op mijn nieuwe fct van februari 2013 (die ik in maart ontvangen heb) staat de korting niet vermeld. Daarop heb ik Ben wederom een e-mail gestuurd met verwijzing naar het van hun ontvangen referentienummer, mijn volledige naam, & mobiele nummer. Ben reageerde echter heel wazig dat ik hun onvoldoende contactgegegevens gegeven zou hebben, & de vraag maar opnieuw moest stellen. Hoe dit nu met Ben op te lossen. Het is geen groot bedrag waarom het gaat. Het gaat echter om het principe.

320 4 Rapporteer

ro
door ron530 - Mar 28, 2013 om 12:50
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Begrijp ik goed dat het een abonnement betreft met een actie periode, bijvoorbeeld bij een tweejarig abonnement 1 jaar korting. Zoja dan kunt u helemaal niet weg en heeft u ook geen recht op nog een jaar korting.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 28, 2013 om 12:51
355 Antwoorden / 1 Vragen

Ben reageerde echter heel wazig dat ik hun onvoldoende contactgegegevens gegeven zou hebben, & de vraag maar opnieuw moest stellen. Hoe dit nu met Ben op te lossen.

Door opnieuw je contactgegevens te mailen + de volledige tekst van hun mail.
Kan best goed komen :-) Ben heeft bij mij ook een foutje gemaakt, maar kreeg nog voor het bedrag geïncasseerd zou worden, zonder dat ik gereageerd had, een mail met excuus + nieuwe factuur.

bk
door bkkjourney - Mar 28, 2013 om 13:21
44 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ron530 schreef op donderdag 28 mrt 2013, 12:50]Begrijp ik goed dat het een abonnement betreft met een actie periode, bijvoorbeeld bij een tweejarig abonnement 1 jaar korting. Zoja dan kunt u helemaal niet weg en heeft u ook geen recht op nog een jaar korting.

Het betreft een maandelijks opzegbaar abo met een actieperiode van 2 jaar korting.

bk
door bkkjourney - Mar 28, 2013 om 13:22
44 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=jolijn nr.2 schreef op donderdag 28 mrt 2013, 12:51]Ben reageerde echter heel wazig dat ik hun onvoldoende contactgegegevens gegeven zou hebben, & de vraag maar opnieuw moest stellen. Hoe dit nu met Ben op te lossen.

Door opnieuw je contactgegevens te mailen + de volledige tekst van hun mail.
Kan best goed komen :-) Ben heeft bij mij ook een foutje gemaakt, maar kreeg nog voor het bedrag geïncasseerd zou worden, zonder dat ik gereageerd had, een mail met excuus + nieuwe factuur.

Ik hoop dat ze dan snel reageren. Mijn feb fct (met daarop het foutieve bedrag) zal namelijk 1 van deze dagen automatisch geïncasseerd gaan worden