Ik heb de hele dag al geen telefoonverbinding. Dus wil ik UPC hierover mailen. Maar nergens op hun website vind ik een emailadres. Bellen kan ik ze dus niet. Ik ga niet bij mijn buren naar hun dure klantenservicenummer bellen, omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden. Wie heeft voor mij een emailadres van klantenservice UPC Amsterdam? Bedankt.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
"omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden"
Onzin, je krijgt een keuzemenu, daar moet je doorheen en dan heb je zo een levend iemand aan de lijn. Wat versta je trouwens onder heel lang? En zou gewoon even wachten, het is weekend, niemand aanwezig. Een mail heeft nu ook geen zin, bel maandag even.
Hallo allen, gisteravond heb ik, na het topantwoord van spooky01 gereageerd, maar dit antwoord is niet doorgekomen. Ik heb "contact ons" gevonden en UPC gemaild. Bedankt dus. Tanira
Hoi Birdies en Spooky, ik heb de stroom een kwartiertje afgezet, dan is ook het modem uit. Maar dat heeft niet geholpen. Twitteren kan ik niet, nog nooit gedaan. Ik fiets morgen wel even naar UPC, misschien is de telefoon zelf niet in orde en anders kunnen ze het daar misschien via hun centrale oplossen. Het gekke is dat deze problemen zich meestal in het weekend voordeden en doordeweeks meestal gewoon verbinding. Ook de internetverbinding is rommelig, somd direkt verbinding, soms helemaal niks. Het is wel lekker rustig zo, moet ik zeggen. Allemaal de groeten en bedankt voor de tips. Tanira
Hoi allen, gistermiddag nog steeds geen verbinding, dus met mijn telefoon naar de winkel gefietst. Het lag niet aan mijn toestel, modem of wat dan ook. Er was sinds zaterdag een storing die meerdere klanten trof. UPC wist dat! Vanmiddag kreeg ik een email van UPC, die ik voor jullie heb gekopieerd, daarboven staat mijn reactie aan UPC. NB mobiel naar hun 0900 bellen (want via de lijn gaat dus niet als je storing hebt!) kost veel meer dan een euro per minuut!!!!!
UPC was zaterdag op de hoogte van de storing, die meerdere klanten betrof en die middels het omzetten van een switch opgelost kon worden. Deze is niet verholpen, evenmin gemeld aan de klanten. Ik kon dus niet bellen. U antwoordde niet op mijn mails. Tenslotte op de fiets naar de winkel, waar ik bijna een uur op mijn beurt moest wachten. Daar was toevallig iemand dit wist dat het een storing betrof. Toen is pas de storing verholpen, dus drie dagen later. Ik kon u niet via de vaste lijn bellen, mobiel kost meer dan een euro per minuut. Ik vind het een schande dat u mij en de andere gedupeerden zo behandelt en zal deze mail ook doorzenden naar varakassa en trosradar. Hoeveel verdient u aan die 0900-bellers? Graag schriftelijk antwoord en hoe u de schade denkt te vergoeden. Onderstaand uw nietszeggende antwoord.
Geachte mevrouw Degeling, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels contact met ons heeft gehad via een service centre. Wij beschouwen uw bericht dan ook als afgehandeld. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag van u. Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
[quote=tanira schreef op zaterdag 14 aug 2010, 20:12]Ik heb de hele dag al geen telefoonverbinding. Dus wil ik UPC hierover mailen. Maar nergens op hun website vind ik een emailadres. Bellen kan ik ze dus niet. Ik ga niet bij mijn buren naar hun dure klantenservicenummer bellen, omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden. Wie heeft voor mij een emailadres van klantenservice UPC Amsterdam? Bedankt..............zij hebben ook n normaal telefoonnummer in Amsterdam.......als je daar heen belt....moet je eens kijken hoe hard ze dan lopen..........sterker rennen
......zij hebben ook n normaal telefoonnummer in Amsterdam.......als je daar heen belt....moet je eens kijken hoe hard ze dan lopen..........sterker rennen
Wat is de bedoeling van dit soort reacties met al die puntjes? Het is lastig lezen en het staat raar.
..........Het is lastig lezen.......... Helemaal met je eens. Ik ervaar het zelfs als irritant. Blijkbaar worden ook de andere reacties niet eens gelezen door simon55, maar wordt er gewoon wat neer gekalkt.
[quote=simon55 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11][quote=tanira schreef op zaterdag 14 aug 2010, 20:12]Ik heb de hele dag al geen telefoonverbinding. Dus wil ik UPC hierover mailen. Maar nergens op hun website vind ik een emailadres. Bellen kan ik ze dus niet. Ik ga niet bij mijn buren naar hun dure klantenservicenummer bellen, omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden. Wie heeft voor mij een emailadres van klantenservice UPC Amsterdam? Bedankt..............zij hebben ook n normaal telefoonnummer in Amsterdam.......als je daar heen belt....moet je eens kijken hoe hard ze dan lopen..........sterker rennen
Mijn reactie van 15 Augustus gelezen? Kennelijk niet en schrijf je een niet-correct verhaal!
[quote=birdies schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:38]..........Het is lastig lezen.......... Helemaal met je eens. Ik ervaar het zelfs als irritant. Blijkbaar worden ook de andere reacties niet eens gelezen door simon55, maar wordt er gewoon wat neer gekalkt...............ik zette die puntjes er tussen om t lezen wart aangenamer te maken i p v n lange zin laat mensen daar naar toe bellen massaal dan worden ze echt stapelgek van je ik heb die ervaring met ze en dat heeft in totaal vier dagen geduurd nogmaals ze rennen dan als haassies
Mijnheer Simon55, wat is dan dat nummer in Amsterdam waar u van op de hoogte bent? Als u dat nou eens openbaar maakt, dan kunnen wij dat allemaal bellen als er weer eens iets aan de hand is. Alvast bedankt.
[quote=simon55 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:59][quote=birdies schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:38]..........Het is lastig lezen.......... Helemaal met je eens. Ik ervaar het zelfs als irritant. Blijkbaar worden ook de andere reacties niet eens gelezen door simon55, maar wordt er gewoon wat neer gekalkt...............ik zette die puntjes er tussen om t lezen wart aangenamer te maken i p v n lange zin laat mensen daar naar toe bellen massaal dan worden ze echt stapelgek van je ik heb die ervaring met ze en dat heeft in totaal vier dagen geduurd nogmaals ze rennen dan als haassies
Die puntjes zorgen er juist voor dat het vervelender leest. Gebruik gewoon een komma en maak de zinnen wat korter.
[quote=tanira schreef op woensdag 8 sep 2010, 19:25]Mijnheer Simon55, wat is dan dat nummer in Amsterdam waar u van op de hoogte bent? Als u dat nou eens openbaar maakt, dan kunnen wij dat allemaal bellen als er weer eens iets aan de hand is. Alvast bedankt.
U heeft helemaal niets aan dat nummer. Is alleen bestemd voor zakelijk gebruik! Als particulier wordt je gewoon terugverwezen naat het 0900 nummer! Da's inmiddels de derde keer dat ik dat meld! Graag in het vervolg het hele topic lezen......
hallo, zelf ben ik ook aan het tobben met de kabel tv van upc. na medere keer gebeld te hebben heb ik een aantal mails van hen ontvangen van de volgende adressen: services@upc.nl upc@upc.dmsx.net upc@emassaging.nl no-reply@upc.nl veel suk6
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen? Net zoals bij netflix? Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ?
Lees meer
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer