hallo experts, Heb windows 7, een nieuwe printer en Adobe is geïnstalleerd, maar wil ik bv. de rekening van Vodafone online gespecifeerd bekijken krijg ik het bestand niet geopend, en kan derhalve ook niet printen dan.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Als je je rekeningen online ontvangt, dan krijg je een gratis specificatie via My Vodafone. Gebruik je My Vodafone nog niet? Meld je dan eenvoudig en snel aan: Aanmelden voor My Vodafone. Heb je je daar wel aangemeld???
Bekijk je die specificatie 'online' (en probeer je daar vandaan te printen) of download je de nota in b.v. het pdf-formaat en wil je het, na het downloaden, openen in AcrobatReader?
[quote=majeun schreef op vrijdag 3 feb 2012, 15:13]Hallo Freya, Eerst bekijk ik, of wil ik de specificatie online bekijken, maar krijg het niet geopend, dat is juist het probleem.
Mvg. Marianne.
Ik ken My Vodafone niet, maar wordt er normaal gesproken een PDF document geopend in de browser, of krijg je een "gewone" webpagina te zien met de specificatie?
Blijkbaar gaat er dus 'online' al iets mis. Ik weet niet hoe Vodafone die nota's online heeft staan en wat je er allemaal voor nodig hebt, maar het zou best kunnen dat je Java *[u]klik[/u]* nodig hebt.
A. Welke browser gebruikt u? B. In IE: klik eens met de rechtermuistoets op de rekening en kies Doel Opslaan Als. Misschien kunt u e.e.a. wel downloaden maar niet openen. Dan is het een installatie van Adobe Reader probleem. C. Probeer eens in Chrome (een andere browser dus) de rekening te openen. D. Hier gaat alles vlekkeloos. Probleem ligt m.i. niet bij Vodafone E. Kunt u andere PDFs van internet of Harde schijf wel openen?
Heb gekeken bij de faq. van vodafone, bij kan bestand niet openen, daar schrijven ze wat je nodig hebt om het bestand te openen, maar dat heb ik allemaal.
Wat heb ik nodig om mijn rekening online te bekijken?
Om je rekening online te bekijken, heb je nodig: •Windows NT 4.0, Windows 98, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 of Mac OS X. •Internet Explorer (versie 5.5 of hoger), Netscape, Opera, of Mozilla Firefox (met name voor Apple) •Acrobat Reader 5.0 of hoger, om je rekening in PDF-formaat te kunnen bekijken. Gratis downloaden.
Om de online rekening goed te kunnen lezen, kun je het beste de volgende browsers gebruiken: •Internet Explorer versie 6 of 7 •Firefox 2.x (vooral voor Apple gebruikers) Snap er echt niks meer van.
Klik een met de rechtermuisknop op de link achter het pdf symbool. En kies dan (exacte benaming verschilt per browser) voor de optie om het bestand op te slaan (ipv direct te openen). Probeer daarna het opgeslagen bestand te openen door er op te klikken, dan zou Adobe 'm moeten openen. Lukt dat niet dan kan je eerst Adobe openen en via het menu openen. Zo kan je in ieder geval er achter komen waar het probleem zit. Bij Vodafone, bij de bestandskoppeling tussen adobe en pdf-bestanden of bij Adobe zelf.
Zie mijn eerdere post: Heeft U Chrome geprobeerd? Die heeft een ingebouwde reader Kunt u deze openen? Kunt u oudere rekeningen openen, niet alleen de laatste? Kunt u met rechtsklikken wel documenten opslaan?
Even voor de duidelijkheid, je weet zeker dat je "Adobe Reader" geïnstalleerd hebt staan op je computer? Je hebt het namelijk wel steeds over Adobe, maar Adobe heeft ook meerdere producten, zoals, Adobe Flash Player, Adobe Shockwave Player, Adobe Air.
Via Start > Alle programma's moet je de Adobe Reader X kunnen vinden. Klik daar eens op, het kan namelijk zijn dat hij nog geconfigureerd moet worden en klik dan bovenaan in de Reader ook nog even op Help > Controleren op updates...
Ga daarna eens in Internet Explorer naar Extra > Invoegtoepassingen beheren en kijk dan of Adobe PDF Link Helper daar ook bij staat.
In Firefox ga je naar Extra > Add-ons, klik dan op Plug-ins en kijk of daar Adobe Acrobat 10.1.2.45 ook bij staat.
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld. Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen. De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!! Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer