mi
door michelle_1 Jul 20, 2004 om 16:17
Computers & telefonie

Betrouwbaarheid bedrijf

Beste heer, mevrouw,

Ik wil via het bedrijf Ticket Unlimited, de ruyterkade 125, 1011 AC Amsterdam kaartjes bestellen voor een concert. Hoe kom ik er achter of dit bedrijf betrouwbaar is zodat ik niet mijn geld kwijt ben. Kunnen jullie hier achter komen of dit bedrijf een goeie naam heeft en ik zonder problemen kaartjes kan bestellen.

met vriendelijke groet,

M.V. van Noorden

1780 14 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 20, 2004 om 17:18
763 Antwoorden / 1 Vragen

het bedrijf bestaat al langer als vandaag en ook aan de website kan ik niet veel vreems ontdekken, ik persoonlijk bestel altjd kaarten online bij de ticketservice dit gaat eigenlijk altijd goed, wilt u dit niet graag online afhandelen dan vind u op de website ook nog een telefoonnr om kaarten te bestellen, u kunt ook nog de kaarten persoonlijk afhalen en contant betalen keus genoeg. lees ook eens de voorwaarden van het bedrijf.

succes

user123
door user123 - Jul 20, 2004 om 23:42
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Tik de naam in op Google, als het een adres is wat langer bestaat moet het zeer veel klanten hebben en is er vast iets over bekend.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 21, 2004 om 00:32
763 Antwoorden / 1 Vragen

Google had ik al geprobeert deze levert niets op alleen de eigen website, dus mogen we ervan uit gaan dat het bedrijf netjes te werk gaat.

groeten

iv
door ivonne10 - Oct 25, 2013 om 13:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk en de belastingbetaler betaald weer natuurlijk, onbegrijpelijk!!!!!!!!!!!

wokkie1
door wokkie1 - Oct 25, 2013 om 13:16
15 Antwoorden / 2 Vragen

Bij het lezen van dergelijke berichten constateer ik tot mijn schrik dat het mij eigenlijk helemaal niet meer verbaasd. Met een dergelijk systeem moest het toch wel fout gaan! Waarom men huurtoeslagen en zorgtoeslagen niet direct uitkeert aan de betreffende instanties is mij nog steeds een raadsel.
Als iemand niet verzekerd is voor zorg dan zal die dus ook nooit profiteren van de toeslag en als iemand niet huurt bij een, fiscaal erkende, verhuurder dan zal ook daar nooit geld te halen zijn. Of is dit te simpel gedacht?

anduril
door anduril - Oct 25, 2013 om 13:18
167 Antwoorden / 1 Vragen

Daar gaat ons belastinggeld weer door het putje dat overheid heet en wij maar betalen voor het overheidstekort. Ik voel er veel voor mijn subsidie aan deze incapabele organisatie in te trekken.

je
door jezus_4865547 - Oct 25, 2013 om 13:20
3 Antwoorden / 0 Vragen

Laat mij raden: alle toeslagen die onterecht zijn uitgekeerd aan Bulgaren? Zie de uitzending van : Brandpunt - Gratis geld uit Holland . En waarschijnlijk is dit ook gebeurd in andere landen hoor, het ging nl om een Turkse organisatie, dus de kans is groot.... vul zelf maar in!

simon55
door simon55 - Oct 25, 2013 om 13:20
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Wat hebben we toch n prima systeem in dit achterlijke land en ja Frans Weekers je weet wel die van de belasting zal wel weer zeggen ik ga t onderzoeken,die man moet zich zelf eens goed laten onderzoeken z n hersenpan werkt niet echt goed hij vult alleen z n eigen zakken en jan met de korte achternaam betaalt t wel weer,Hr Weekers stap eens op uit Den Haag en ga werk doen waarbij je niet hoeft te denken

anduril
door anduril - Oct 25, 2013 om 13:28
167 Antwoorden / 1 Vragen

@simon55
Vanwaar deze onzinnige reactie? Dacht je nu heus dat een staatssecretaris het heeft gedaan? Het is de politiek - en vaak in het verleden en van een andere kleur - die het heeft verzonnen, maar het is het ambtelijk apparaat dat het uitvoert en dáár wordt gestuntelt. Moet je als werknemer bij een bedrijf eens proberen!

om
door oma jacky - Oct 25, 2013 om 13:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

wokkie mee eens
heb zelf ooit huurtoeslag gehad
die te hoog was ingeschat door de belastingdienst
heb er 3jaar overgedaan om er vanaf tekomen
maar ze bleven maar toeslag sturen
aangegeven dat ik geen toeslag meer wenste te ontvangen
maar dat ging ook niet
na 3jaar eenstapel papier van een meter hoog
wat dat kost

ho
door honda98 - Oct 25, 2013 om 13:41
103 Antwoorden / 1 Vragen

bij de belasting dienst kunnen ze de huur toeslagen niet goet berekenen !
ze zien ook niet dat als je bijna alle huur toeslag terug moet betalen niet dat je teveel huurtoeslag
krijgt
je huur toeslag word elk jaar hoger en het terug betalen ook !
ik denk dat veel mensen dit bedrag niet terug kunnen betalen ! van een kale kip kan je niet plukken
ik heb in 2011 mijn huur toeslag stop laten zetten om dat ik meer dan 800 euro bij moest betalen !
en dat word ider jaar hoger !
ik ben blij dat ik daar van af bent !
ik heb nu alleen zorg toeslag en dat gaat wel goed ik heb een paar keer bij moeten betalen maar dat
waren maar een paar tientjes dit is normaal en over 2012 hoefde ik niets bij te betalen !

jo
door johnmarie - Oct 25, 2013 om 14:09
25 Antwoorden / 4 Vragen

Wat de huurtoeslag betreft ben ik het volledig mee eens, het vreemde is alleen als ik het uitreken via de rekenhulp op de computer klopt het tot op de euro, via de belasting heeft het nog nooit geklopt. Sterker nog de zorg toeslag klopt wel iedere keer tot op de euro. vreemd zaak.
Ik ga er dan maar van uit dat de belasting diens louter en alleen op vrijwilligers draait, want we mogen er toch van uit gaan dat deze mensen die zo'n blunders uithalen ook nog een dik salaris uitbetaald krijgen

bi
door bijopathuis - Oct 25, 2013 om 15:25
14 Antwoorden / 0 Vragen

wokkie1, nee dat is niet te simpel gedacht, voor ons burgers. Maar dat zijn ambtenaren die gestudeerd hebben. Die moeten interessant doen en dat doen ze door te dubben van, moeilijk, moeilijk, moeilijk hoe gaan wij dit oplossen. Dan gaan ze naar de chef er moet een commissie in het leven geroepen worden over dit vraagstuk en dan een aantal jaren later komt er een andere ambtenaar die mag zich ook weer over dit vraagstuk buigen en dan begint het hele proces opnieuw. Want beste wokkie1 de ambtenaren moeten (aan het werk gehouden worden) (een dagbesteding hebben).

simon55
door simon55 - Oct 25, 2013 om 15:49
1556 Antwoorden / 5 Vragen

ja anduril en weekers is verantwoordelijk voor zo n stelletje ambtenaren