j.
door j.graaf Nov 20, 2003 om 21:09
Computers & telefonie

Beveiligings certificaat

Elke keer als ik naar de website van mijn verzekering ga dan vraag mijn computer om een certificaat. Als ik dan klik op het certificaat dan zeg die dat ie corrupt is. Ik heb dit certificaat ooit per e-mail gekregen maar dit heb ik nu niet meer.

Wat kan ik hier aan doen?

540 3 Rapporteer

maikel
door maikel - Apr 16, 2004 om 12:06
11 Antwoorden / 0 Vragen

Hi ik ga er vanuit dat je het heb over een web certificate??
Als dat het geval is dan is het vrij simpel.. In Internet Explorer naar(sorry heb alleen engelse versie bij de hand) Tools > Internet Options > Content > Certificates > Export... Dan opslaan en daarna weer importeren..

Heb er pas ook last van gehad na een update van M$...

asgraaf
door asgraaf - Apr 16, 2004 om 12:06
5 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is inderdaad DE manier IS het al gelukt?

rv
door rverschuur - Apr 16, 2004 om 12:06
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hij zegt niet dat het certificaat corrupt is. Hij zegt dat het certificaat van een bedrijf is dat jij niet vertrouwd. De reden hiervan is dat het certificaat NIET in de "trust list" van internet explorer staat.

Mijn idee: ignore deze melding. jij vertrouwt het certificaat.