fi
door filmfreak Jun 6, 2010 om 17:48
Computers & telefonie

Bewindvoerdersbureau Korrect [edit redactie]

Hallo iedereen.

Ik heb gigantische grote problemen met bewindvoerdersbureau 'Korrect Financiele Dienstverlening' in Emmen. Deze is gevestigdt te Albatrosstraat 6. Mijn bewindvoerder is [edit redactie]. Ik ben op 17 Februari jl door de kantonrechter onder bewind gezet bij dit bewindvoerderskantoor en onder deze persoon. Echter, moet hij beschermdbewind (WSNP) voor mij aanvragen,maar is het bij hem zo: zeggen wel maar doen ho maar. Nu na bija 2 maanden heeft die dit nog niet gedaan,terwijl die het wel steeds toegecht maar uitvoerd homaar. Ook zou hij al mijn schuldeiders aanschrijven,echter blijven ondertussen de aanmalingen,dagvaardigingen en laatste kansen van betallen gewoon via de post bij mij binnenstromen. Leefgeld krijg ik veel te laat binnen omdat hij het mij toegezecht dat hij het mij op tijd overmaakt,maar niks is minder waar. Daarnaast krijg ik van dat bewindvoerdersbureau en dan van hem een schuldenlijst binnen die compleet niet actueel is. De schuldeiders staan er dubbel op (zowel kwa eigen bedrijf als ook nog een keer via incassobureau of deurwaarder). Als de schuldeisers met hem proberen contact te leggen krijgen ze hem telefonisch niet te pakken (telefoon wordt niet opgenomen). Zelfs na meerdere pogingen. Andere schuldeisers hebben geen brief van uitstel dan wel voorstel/aanbod van betalingsregeling van hem bij hun binnen,ook na weeken nog niet. Ik heb hier het keiharde bewijs van omdat ik dus al die brieven van de schuldeisers binnen krijg,danwel persoonlijk,telefonisch en mail bij de schuldeisers navraag ben gaan doen. Wie heeft of hebben ook deze of andere ervaringen hiermee of in andere vorm met bewindvoerdersbureau Korrect te Emmen en misschien ook wel met de persoon [edit redactie] in kwestie (als deze persoon echter wel zo heet....)??

Ik verneem graag.

Vr gr,
Filmfreak

4077 10 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jun 6, 2010 om 17:56
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Hmmm..... ik kan u niet helpen met uw zaak, maar ik kan u wel een dringend advies geven om uzelf niet verder in de nesten te werken...

U schrijft zowel op deze site alsook bij Tros Radar de naam van de medewerker voluit, u herhaalt dit zelfs. Afgezien dat dat allesbehalve netjes is (hij doet ook maar zijn werk, goed of niet), kunt u op uw vingers natellen wat er gaat gebeuren als deze meneer zijn eigen naam hier vindt, toch?!

Daarom wil ik u dringend adviseren om de redactie van Kassa en Radar (en wie ik nog over het hoofd gezien heb) een bericht te sturen met het verzoek de naam onmiddelijk te verwijderen!

stacey
door stacey - Jun 6, 2010 om 17:58
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--(als deze persoon echter wel zo heet....)?? --

Waarom zou hij niet zo heten, niet iedereen gebruikt een schuilnaam zo als jij doet.......

Als je iemand met naam op internet denk te moeten zetten, dat is NOT DONE overigens, maar het zou wel stuk eerlijker zijn als je het lef hebt om dan je eigen naam er ook even gewoon onder te zetten.........

askjeeves
door askjeeves - Jun 6, 2010 om 18:28
134 Antwoorden / 3 Vragen

k heb gigantische grote problemen met bewindvoerdersbureau 'Korrect Financiele Dienstverlening' in Emmen. Deze is gevestigdt te Albatrosstraat 6. Mijn bewindvoerder is ---------

Nou das duidelijk

. Ik ben op 17 Februari jl door de kantonrechter onder bewind gezet bij dit bewindvoerderskantoor en onder deze persoon.

Hoezo onder bewind gesteld? Of je hebt het zelf aangevraagd........beschermingsbewind of je bent onder curatele gezet of je hebt een curator met een faillisement van je eigen bedrijf.

Echter, moet hij beschermdbewind (WSNP) voor mij aanvragen,maar is het bij hem zo: zeggen wel maar doen ho maar.

WSNP is helemaal geen beschermingsbewind. Eerst goed in de verschillen verdiepen voor je begint te roepen.

Nu na bija 2 maanden heeft die dit nog niet gedaan,terwijl die het wel steeds toegecht maar uitvoerd homaar.

Hij zal waarschijnlijk bedoelen dat hij een WSNP-verzoek voor je zal indienen. Dat is heel wat anders.

Ook zou hij al mijn schuldeiders aanschrijven,echter blijven ondertussen de aanmalingen,dagvaardigingen en laatste kansen van betallen gewoon via de post bij mij binnenstromen.

Die zal hij heus aangeschreven hebben, want hij wilt de hoogte van de vorderingen weten. Dat houd niet in dat schuldeisers zich niet meer bij jou melden.

Leefgeld krijg ik veel te laat binnen omdat hij het mij toegezecht dat hij het mij op tijd overmaakt,maar niks is minder waar.

Tsja.........dan moet er natuurlijk wel geld zijn. Daarbij is de vraag welk belang hij erbij zou hebben om A te zeggen en B te doen.

Daarnaast krijg ik van dat bewindvoerdersbureau en dan van hem een schuldenlijst binnen die compleet niet actueel is.

Pffff.............. als jij het zo goed weet, waarom regel je het zelf dan niet?

De schuldeiders staan er dubbel op (zowel kwa eigen bedrijf als ook nog een keer via incassobureau of deurwaarder).

Ja logisch..............hij vraagt bij iedereen de vordering op. Hij zal uit moeten zoeken bij welk bedrijf of instantie de oorspronkelijke vordering vandaan komt.

Als de schuldeisers met hem proberen contact te leggen krijgen ze hem telefonisch niet te pakken (telefoon wordt niet opgenomen).

Misschien heeft hij nog meer te doen?

Zelfs na meerdere pogingen. Andere schuldeisers hebben geen brief van uitstel dan wel voorstel/aanbod van betalingsregeling van hem bij hun binnen,ook na weeken nog niet.

Hoezo aanbod / voorstel van een regeling??? Je wilt toch WSNP?? Er is een groot verschil tussen een minnelijk en een wettelijke regeling. Verdiep je er eens in!

Ik heb hier het keiharde bewijs van omdat ik dus al die brieven van de schuldeisers binnen krijg,dan wel persoonlijk,telefonisch en mail bij de schuldeisers navraag ben gaan doen.

Ook hier weer..........als je het zelf allemaal zo goed weet......los het dan zelf op!

Wie heeft of hebben ook deze of andere ervaringen hiermee of in andere vorm met bewindvoerdersbureau Korrect te Emmen en misschien ook wel met de persoon --------------- in kwestie (als deze persoon echter wel zo heet....)??

Niemand. Het is altijd de bewindvoerder die de gebeten hond is. Het maakt de bewindvoerder geen drol uit of jij uit je financiele problemen komt. Dat is [u]JOUW[/u] keuze.

Dus ophouden met zielig zijn, doe er wat aan en help je bewindvoerder. Dat helpt jou ook.

birdies
door birdies - Jun 6, 2010 om 18:47
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Is dit toeval???klik hier

melomaan
door melomaan - Jun 6, 2010 om 18:54
157 Antwoorden / 1 Vragen

Staat ook nog 2x bij discussies.

stacey
door stacey - Jun 6, 2010 om 18:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 6 jun 2010, 18:47]Is dit toeval???klik hier

Nog een, dubbel profieltje ? : Klik Hier

av
door avg33 - Jun 6, 2010 om 19:02
1 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=stacey schreef op zondag 6 jun 2010, 18:54][quote=birdies schreef op zondag 6 jun 2010, 18:47]Is dit toeval???klik hier

Nog een, dubbel profieltje ? : Klik Hier
nee dit ben ik niet ik heet avg dus hou nou eens op

birdies
door birdies - Jun 6, 2010 om 19:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@filmfreak: lijkt mij het handigst voor je om verder te gaan op het Trosradarforum, deze heeft een PB mogelijkheid en kun je dus contact zoeken met AVG33

link naar topic op trosradar

melomaan
door melomaan - Jun 6, 2010 om 20:04
157 Antwoorden / 1 Vragen

Daar is hij zelf ook al aanwezig.

fc
door fctukker - May 9, 2013 om 18:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=deinert schreef op zondag 6 jun 2010, 17:56]Hmmm..... ik kan u niet helpen met uw zaak, maar ik kan u wel een dringend advies geven om uzelf niet verder in de nesten te werken...

U schrijft zowel op deze site alsook bij Tros Radar de naam van de medewerker voluit, u herhaalt dit zelfs. Afgezien dat dat allesbehalve netjes is (hij doet ook maar zijn werk, goed of niet), kunt u op uw vingers natellen wat er gaat gebeuren als deze meneer zijn eigen naam hier vindt, toch?!

Daarom wil ik u dringend adviseren om de redactie van Kassa en Radar (en wie ik nog over het hoofd gezien heb) een bericht te sturen met het verzoek de naam onmiddelijk te verwijderen!

Misschien is het handig om te vermelden dat het wél is toegestaan om voornaam + initiaal van de achternaam te plaatsen.

Dit soort mensen moet worden aangepakt en dat kan enkel en alleen als bekend wordt gemaakt wie welke fouten maakt. Ook mijn broer heeft gigantisch veel problemen met Korrect. In zijn geval is er ook nog een andere Stichting die een dikke vinger in de pap heeft, genaamd: Promens Care. Het betreft hier criminelen van de hoogste orde. Criminelen waardoor wij Nederlanders zo ontzettend veel zorgpremies moeten afdragen, en die criminelen worden alsmaar groter. Hetzelfde geldt trouwens voor Nederlands' grootste melkkoe: JEUGDZORG, alhoewel deze laatste categorie wel héél erg crimineel is doordat zij zich actief bezighouden met (geestelijke) kinderverkrachting en kinderontvoering

En weet je wat nog het ergste is...?? Dat de CONSUMENTENPROGRAMMA'S als KASSA en RADAR er NIETS MEE DOEN. Ik vraag me af of ook hier dan de geldkraan zal dichtgaan....