zo
door zonnekoning Feb 29, 2008 om 16:11
Computers & telefonie

Bill Gate gaat vermogen verdelen ?

Ik kreeg vandaag een mail, je weet wel een zg doorstuurmail.

Hierin wordt de sugestie gewekt dat je mee moet doen aan het doorsturen en dat gaat dan heel veel geld opleveren

Er zijn mensen die beweren dat ze al meer als 24.000.00 euro gevangen hebben. Wie weet hier meer van ?

Helene B

488 10 Rapporteer

aajee
door aajee - Feb 29, 2008 om 16:18
118 Antwoorden / 5 Vragen

"Kettingbrief"! Geloof wat je geloven wilt.

holstein
door holstein - Feb 29, 2008 om 16:35
922 Antwoorden / 16 Vragen

Ja die zijn er vast......MAAR NIET HEUS !

                                      smile-tongue

johanpc
door johanpc - Feb 29, 2008 om 17:08
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ik hoorde laatst dat Bill was verhuist.

Hij schijnt ondergedoken in het sprookjes bos van de efteling.

xanneman
door xanneman - Feb 29, 2008 om 17:36
29 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo allemaal!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.

2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind dat zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3. mijn gratis NOKIA GSM is nooit aan})gekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen

4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

5. wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen

6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven
(het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd

Jullie zijn allemaal super, bedankt!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
Let op, het is waar!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 29, 2008 om 17:36
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Helene,

Heb je al dollartekens, oh, nee, eurotekens sinds de euro meer dan 1,5 dollar waard is, in de ogen?

Vind je wel naïef dat je daar een topic van maakt. Iedereen gooit die troep gelijk weg, 't liefsts ongelezen, Dat geeft minder kans op virussen waar ze hebberige, naïeve mensen mee willen treffen. Wees wijzer!

Hardware ERror MAN.

door 4711 - Feb 29, 2008 om 17:46
885 Antwoorden / 2 Vragen

Ik hoef geen $ want tegen de tijd dat ze die uitdelen is het toch niets meer waard!
Wel vreemd dat ondanks de gedaalde $ we nog steeds een gelijkwaardig bedrag in € moeten betalen voor XP of Vista....?

stacey
door stacey - Feb 29, 2008 om 19:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-----Hoaxes  :

01 januari 2000 -  Bill Gates fortune Hoax (2)

18 maart 2001 -  Bill Gates fortune Hoax

30 november 2004   -  Bill Gates fortune Hoax (3) -----

Die dingen rouleren nu al sinds 2000  Smiley

Dankzij al die goedgelovige die ze blijven rondsturen  Smiley

Hier kun je berichten controleren :

VirusAlert, de Nederlandstalige bron voor informatie

edwardus
door edwardus - Feb 29, 2008 om 19:51
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Voor diegenen die dit geloven heb ik ook nog een riante villa aan het water in de Sahara te koop. Met aanlegsteiger, exclusief zeiljacht.

stacey
door stacey - Feb 29, 2008 om 20:11
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Mail me ff t adres !

geld krijg je zodra Gates heeft gestort, should be any day now ;-)

twins45
door twins45 - Mar 1, 2008 om 13:45
44 Antwoorden / 23 Vragen

Er is voor een weldenkend mens maar een oplossing mogelijk.

Zo snel mogelijk verwijderen.

Sprookjes bestaan alleen in boeken en of films.