se
door senta10 Aug 18, 2011 om 11:02
Computers & telefonie

Blacberry internet

ik heb een bb torch gekocht en ben tot de ontdekking gekomen dat ik geen wi-fi heb zonder lid te worden van een bb internet. als ik wi-fi wil activeren moet ik daarvoor lid worden en elke maand betalen. mijn vraag is waarom dit niet duidelijk in de reklame wordt vermeld? dit is wat men noemt misleidende reklame.

420 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Reclame is er niet om volledige en totaal ondubbelzinnige informatie te verstrekken. Daar zijn de voorwaarden voor. Als het niet duidelijk in de voorwaarden staat, heb je een punt. Anders heb je niet goed gelezen.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me erg sterk. Ik zou toch nog maar eens goed de gebruiksaanwijzing lezen...

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo senta10,

Tik op de klok bovenaan
Scroll naar beneden en kies Wifi netwerk instellen
Kies Wifi inschakelen
Je toestel zoekt nu naar beschikbare draadloze netwerken
Kies het gewenste draadloze netwerk
Vul indien gevraagd het netwerk wachtwoord in
En kies daarna de verbinding.

Lees ook even hier

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo edrick3

ik heb gedaan wat je zei maar hij geeft steeds aan dat de verbinding mislukt. kan het zijn omdat ik een prepaid bb heb?

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u thuis wel een wifi-router?

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een wireless broadband router. zou dat het zijn denk je???

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

senta10 schreef op donderdag 18 aug 2011, 14:49: ik heb een wireless broadband router. zou dat het zijn denk je???

Dat zal dan wel ja....
Staat je wifi-netwerk wel ingeschakeld? Heb je andere apparaten (laptop/computer/iPod enz.) die gebruik maken van je wifi netwerk?

Freya

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo freya

ik heb een laptop en die doet het goed. deze maand krijg ik een nieuw wi-fi router van ziggo misschien is het probleem dan opgelost hoop ik.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@senta10:

En probeer je met je telefoon wel met het juiste wifi-netwerk verbinding te maken? En wordt er om een wachtwoord gevraagd? En denk eraan, wachtwoorden zijn 'hoofdlettergevoelig'.

Freya

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freya,

Ter info (wellicht overbodig): zie antw. 12.57 en 13.36

ve
door verwijderd - Aug 18, 2011 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op donderdag 18 aug 2011, 15:20: @freya,

Ter info (wellicht overbodig): zie antw. 12.57 en 13.36

Inderdaad.... overbodig....

Freya

ve
door verwijderd - Sep 23, 2011 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Scannen en de WIFI verbindingen staan aangegeven. dan de inlogcodes en klaar is Kees