pl
door plebpleb Mar 13, 2016 om 13:39
Computers & telefonie

Blauwe envelop

Telefonisch de blauwe envelop aangevraagd bij de belastingtelefoon...
Was onmogelijk en men was verbaasd om die envelop nog te krijgen...
Die verwezen mij naar 'n andere en heb de telefoon neergelegd...
Belastingdienst is nooit makkelijk geweest...Die doen 't altijd moeilijk...
Ook bij de BsGW is 't een ramp om fatsoenlijk geholpen te worden...
Alleen digitaal wordt nog uitleg gegeven...Is vaak onbegrijpelijk...

1166 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2016 om 13:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Raar verhaal!
Als je de Belastingtelefoon belt en om een papieren aangiftebiljet vraagt dan sturen ze je die gewoon toe!

Suc6

jantje7
door jantje7 - Mar 13, 2016 om 13:45
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Als u hier kunt reageren en vragen stellen, kunt u ook de belastingaangifte via internet doen. Is niet moeilijk, alleen u doet moeilijk.

pl
door plebpleb Mar 13, 2016 om 14:17
113 Antwoorden / 60 Vragen

Vragende mensen zijn ook te helpen...
Internet is ook 'n wirwar om de juiste informatie te kunnen vinden/zoeken...

akkerdistel
door akkerdistel Mar 13, 2016 om 16:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Ah mensen die hun privacy wel belangrijk vinden, dus verre van DigiD blijven, zijn gewoon 'moeilijk'. Fijn om te weten.

pi
door pieterwolters Mar 13, 2016 om 16:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

De overheid heeft alle financieele gegevens al van werkgevers, banken etc. gekregen plus alle verdere persoonlijke gegevens. Wat denk je dat ze nog meer komen te weten als je geen DigId hebt?

akkerdistel
door akkerdistel Mar 13, 2016 om 17:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Pietertje, dat kan ik je wel uitleggen, maar je denkt toch niet dat dat zinvol is?

pi
door pieterwolters Mar 13, 2016 om 17:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Leg maar uit. Ik ben benieuwd, maar waarschijnlijk heb je totaal geen argumenten. Ik denk dat jij je vooral erg interessant voor doet hier, maar al als 1 van de eerste braaf z'n aangifte heeft gedaan uit angst te laat te zijn. Of je bent iemand die zo onderaan de maatschappij bungelt dat niemand geinteresseerd is in jouw aangifte.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2016 om 13:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kunt of wilt u het aangifteprogramma, de aangifte-app of de online aangifte op Mijn Belastingdienst niet gebruiken? Dan kunt u op papier aangifte doen met het P-formulier. U vraagt dit formulier aan bij de BelastingTelefoon. Hebt u geen aangiftebrief of formulier ontvangen, maar verwacht u geld terug? Vraag ook dan een aangifteformulier aan.

(Bron)

pl
door plebpleb Mar 13, 2016 om 14:16
113 Antwoorden / 60 Vragen

Dank Edrick3...Jouw antwoorden zijn wel serieus en kan er ook wat mee...

simon55
door simon55 - Mar 13, 2016 om 14:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Binnenkort misschien n witte enveloppe met blauwe letters d r op

marita567
door marita567 - Mar 13, 2016 om 14:27
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Plebpleb ,

Hoe kunt u een aangifteformulier aanvragen?

U kunt een aangifteformulier aanvragen bij de belastingtelefoon /  of bij de balie van uw belastingkantoor .

Bron : belastingdienst.nl

marita567
door marita567 - Mar 13, 2016 om 14:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Deze verwijderd was dubbelpost .