mi
door misspigeon May 6, 2004 om 15:18
Computers & telefonie

Blokkade van sim

ik heb een abbonement van orange genomen begin januari van dit jaar en half januari is mijn sim geblokkeerd om onduidelijke reden ik heb een aangetekende brief naar orange gestuurd hebben ze niet op gereageerd en volgens hun kan ik niet in de winkel terecht help wat moet ik nu doen

369 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sunset_1
door sunset_1 - May 6, 2004 om 17:23
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Je kunt hiervoor WEL in de winkel terecht. Deze problemen komen niet alleen bij Orange voor, overal gaat wel eens wat mis. Vaak genoeg voor een klant contact moeten leggen.


Een verkooppunt kan contact leggen met het netwerk via een dealerservice (klantenservice maar dan niet voor klanten). Een zaak die een beetje gevoel voor service heeft helptje hiermee op weg. Dit mag je zeker verwachten bij de OrangeShop, maar ieder verkooppunt van Orange moet deze service kunnen leveren. Succes!

markie024
door markie024 - May 14, 2004 om 13:01
25 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kan hiervoor ook met een vaste telefoon naar de klantenservice bellen. 06-28500777 Dit is makkelijker dan naar de winkel gaan. Bovendien heb je in de winkel kans, dat ze je toch niet kunnen helpen i.v.m. de wet of privacy !


Als je de klantenservice belt, kunnen zij je verdere info geven, na het beantwoorden van wat prive gegevens (N.A.W.)


suc6

zo
door zoonpanda - Jun 8, 2004 om 22:14
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je hebt met  hun (orange) een contract afgesloten hier betaal je dus voor. Als zij niet lieveren waar jij recht op hebt heb jij de mogelijkheid om het contrackt te beeindigen. Als zdit niet gebeurt ga dan naar de ombudsman en kijk of die je verder kan helpen. Ik zelf heb ook slechte ervaring met orange. Succes ermee!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer