djintara
door djintara Nov 8, 2008 om 19:24
Computers & telefonie

Blokkeren contactpersoon

beste mensen,

misschien een hele domme vraag maar toch..

bestaat er de mogelijkheid om te kunnen zien Wie van jouw msn-contactpesonen jou (eventueel) geblokkeert heeft?

Volgens mij kan dat niet, volgens een collega kan dat wel (maar hij weet -natuurlijk- niet hoe.)

Ben daar nu best een beetje nieuwsgierig naar duzz...

kun je zien of iemand je mogelijk tijdelijk danwel compleet geblokkeert heeft?

alvast dank voor jullie eventuele tijd aan deze vraag.

djintara.

450 5 Rapporteer

holpen
door holpen - Nov 8, 2008 om 20:47
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Als deze mogelijkheid niet in de Microsoft software zelf is ingebouwd, dan is het niet de bedoeling dat dit mogelijk is.

Vertrouw in elk geval NOOIT allerlei websites die claimen iets te controleren of veranderen aan je MSN. De meeste zijn zwaar onbetrouwbaar en dienen vooral om a) mailadressen te verzamelen, b) malware te verspreiden, c) zich ongeoorloofd toegang te verschaffen tot jouw msn-account en daar allerlei vervelende dingen mee te doen, en misschien nog wel meer ellende.

Geef sowieso NOOIT je inloggegevens op bij één of andere website, wat voor moois je ook beloofd wordt! Als je je wachtwoord en gebruikersnaam invult, heeft men dus aan de andere kant ogenblikkelijk toegang tot jouw MSN-account (en meestal ook de daaraan gekoppelde email-account).

pe
door pepie29 - Nov 8, 2008 om 20:59
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ja hoor dat kan, en gewoon via msn en niet via allerlei enge en virusverspreidende sites gelukkig.

Ga in MSN in het hoofdscherm naar extra, klik op opties en ga naar privacy. Daar kun je zien wie er in jouw lijst staan wie jij geblokkeeert hebt en ook wie jouw toegevoegd hebben en wie jouw geblokkeert hebben.

Ik gebruik wel de nieuwste beta versie van msn, maar volgens mij zit het ook al in eerdere versies van MSN

Fijne avond

Petra

pe
door pepie29 - Nov 8, 2008 om 21:02
16 Antwoorden / 1 Vragen

oh ja, als je op zo'n enge site bent geweest en je msn begint vreemd te doen, ik ook wel eens zo nieuwschierig cq. dom geweest dan wil het wel eens helpen om je wachtwoord te wijzigen

Petra

edwardus
door edwardus - Nov 9, 2008 om 00:56
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Petra, wat je beschrijft zit inderdaad ook in MSN 7.5, maar het woordje Blocked slaat op wie jij geblokkeerd hebt en niet wie jou hebben geblokkeerd.

Inderdaad, die zogenaamde blocker-checkers dat is al jaren bekend dat het nothing but trouble is.

ja
door jasonx - Nov 14, 2008 om 18:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

idd Block-checkers zijn dodelijke dingen  dus met je handjes of Pctjes van afblijven  op het moment is dr geen mogelijkheid met MSN of MSN-Plus(msgplus.net) omdat het blokeeren gedaan wordt op je account en om er dus achter te komen wie jou geblocked heeft zou je inbreuk moeten maken op andere mensen hun accounts en natuurlijk wordt dat niet ondersteund door MS/Hotmail.

Groet JasonX