Th
door Thebby Nov 6, 2019 om 14:47
Computers & telefonie

Boete tele2

Door verhuizing kan tele2 mij geen snel internet bieden daardoor verplicht over gegaan naar een ander maar ik moets wel contractbreuk betalen mag of kan dat zomaar

634 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 6, 2019 om 14:51
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ja, dat kan als Tele2 u wel datgene kan bieden wat u al had en Tele2 kan u nooit en te nimmer ghebben verplicht om over te stappen naar een andere provider. Dat is toch echt helemaal en alleen uw beslissing geweest en die is te vertalen in eenzijdig niet nakomen van een overeenkomst door vroegtijdige opzegging.
U kunt een beroep doen op de geschillencommissie maar naar mijn mening zal dat niets veranderen voor u. Waarom niet einde contracttermijn afgewacht?

Zo u dat toch wilt doen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder

Topantwoord

ju
door juliomariner - Nov 6, 2019 om 14:54
1330 Antwoorden / 2 Vragen
10

Als ik het goed begrijp kan Tele2 niet de snelheid leveren die ze beloven?
Hebt u hen in gebreke gesteld en de gelegenheid gegeven dit op te lossen. Zo nee dan hebben ze gelijk

Gr
door Grunn1 Nov 6, 2019 om 15:08
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ts is ten tijde van een lopend contract verhuisd naar een adres waar tele2 niet kan leveren en dat is niet de schuld van tele2.

ju
door juliomariner Nov 6, 2019 om 15:42
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Dan heb ik het inderdaad niet goed begrepen. In dit geval heeft u en Tele2 helemaal gelijk

Th
door Thebby - Nov 6, 2019 om 14:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Tele2 kon mij niet de snelheid bieden 8 bits meer niet dus daarom ben ik veranderd en ze konden ook niet sneller internet aanbieden

panter22
door panter22 Nov 6, 2019 om 15:28
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt een contract met Tele2 afgesloten. Daar kun je zomaar niet vanaf. Als de snelheid zo laag is dat je er niets mee kunt, dan moet je gaan klagen, maar nooit zelf opzeggen.  Want dan pleeg je contractbreuk en moet je een boete betalen.

Topantwoord

Gr
door Grunn1 - Nov 6, 2019 om 15:07
1427 Antwoorden / 18 Vragen
10

U bent verhuisd ten tijde van een lopend abonnement dus tele2 kan hier niets aan doen dat zij op uw nieuwe adres niet hetzelfde kunnen leveren als op uw oude adres. Vervolgens stapt u over en pleegt dus contractbreuk.

tijger1
door tijger1 - Nov 6, 2019 om 15:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Tele2 had u beslist wel iets kunnen bieden, maar dat wilde u blijkbaar niet. Ja, en als u dan voortijdig het contract beëindigt, moet u betalen.


aurora1
door aurora1 - Nov 6, 2019 om 15:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U moet betalen als u contractbreuk gepleegd heeft en daar lijkt het op. Er zal ook wel het eea in de voorwaarden erover te vinden zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer