bi
door bisamar Feb 15, 2008 om 13:15
Computers & telefonie

Branden

ik wil 50 nummers op cd branden mp3  maar als ik het via media player wil doen krijg ik er maar 23 nummers op maar ik wil ze op 1 cd zetten.

met vr groet bisamar

212 8 Rapporteer

door 4711 - Feb 15, 2008 om 13:22
885 Antwoorden / 2 Vragen

De kwaliteit van MP3 bepaalde de grootte en als je kwaliteit wilt gaat er minder op, dus slechtere muziek en er kan veel meer op!

stacey
door stacey - Feb 15, 2008 om 13:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Controleren; Hoe `groot` zijn de nummers en hoe `groot` is je CD ?

Je kunt er niet meer op zetten dan er op passen.

Groetjes,

qp
door qpc - Feb 15, 2008 om 15:45
203 Antwoorden / 0 Vragen

waarschijnlijk pakt de mediaplayer ze uit naar 'standaard' muziekformaat en wil ze niet als MP3 op de cd zetten.
Ik raad je aan om deze MP3's met een echt brandprogramma, bijvoorbeeld Nero of Roxio te branden, maar dan als DATA-disc. Op deze wijze worden de bestanden dus gewoon als MP3 op de cd gezet en zouden er (afhankelijk van de grootte en de bitrate) zo'n 150 op de cd moeten passen.

bi
door bisamar - Feb 15, 2008 om 21:48
17 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo  bedankt voor uw reactie dat wist ik niet dat de kwaliteit dan achteruit ging. ga dan voor de ong 23 nummers

m v g.bisamar

edwardus
door edwardus - Feb 15, 2008 om 22:15
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het verschil is dat Media Player kennelijk ingesteld is om een audio-cd te branden en niet een data-cd vol .mp3 bestanden. Nou heb ik nog nooit gebrand met Media Player, dus ik weet niet of het ook anders kan met WMP. Zo te zien niet.

Voor het geval je niet over een ander brandprogramma beschikt: er is een uitstekend brandprogramma dat nog gratis is ook: CDBurnerXP: Downloads

dirck
door dirck - Feb 16, 2008 om 09:34
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Met de Windows Media Player kun je geen mp3 bestanden op een cd branden. (je kan wel een audio-cd omzetten in mp3 of een audio-cd maken van mp3'tjes)

Als je een cd-brander koopt, dan zit er ook altijd een beperkt brandprogramma bij. (kijk eens of je ook nero of iets dergelijks op je computer hebt zitten)

Op internet kun je zat gratis brandprogramma's vinden of je kunt trial versies vinden van betaalde brandprogramma's die ongeveer 30 dagen volledig zijn te gebruiken. Bijvoorbeeld van Roxio en Nero.

bi
door bisamar - Feb 18, 2008 om 13:41
17 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo

ik heb Nero op de pc staan maar die geeft als melding dat ik:  download en instaleer voor het toevoegen van ondersteuning van WMA en WMA plugin van www.nereo.com.  ik ben op de site geweest maar ik kan geen Engels dus weet ik niet wat ik moet doen.

groetjes bisamar

ps bedankt allemaal voor jullie reactie

bi
door bisamar - Feb 18, 2008 om 14:24
17 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Allemaal!

het is gelukt als data cd alle 53 er op! met Nero

dank jullie allemaal voor reactie's