mijntjeb
door mijntjeb Jan 2, 2013 om 18:17
Computers & telefonie

Browser!!

Goede avond,
Als ik spelletjes speel, via hyves en spelpunt, loopt alles vast,berichtje verstuurd naar spelpunt en naar hyves, en die vertellen mij, dat het aan je draadloze internet ligt, daar geloof ik niet in!! Heb al verschillende browsers geprobeerd, zoals FF google chrome, en het werkt geen van allen!! Heeft er iemand een oplossing???
Al vast bedankt!!

Groetjes
Mijntje

368 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2013 om 18:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mijntjeb,

Daar zijn we weer. ;-)

Voor die spelletjes heb je vaak Java nodig:

De laatste versie van Java, welke gratis gedownload kan worden via www.java.com .

Suc6

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2013 om 18:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voldoet je p.c. wel aan de minimale eisen?:

Om van Spelpunt gebruik te kunnen maken moet je een computersysteem hebben met minimaal de volgende specificaties:

Een multimedia pc met internetverbinding en een intern geheugen van minstens 512 MB, hoger wordt aangeraden.
Grafische kaart met minimaal 64MB geheugen, niet ouder dan uit 1999.
Een beeldschermresolutie van minimaal 1024x768, hoger wordt aangeraden.
Bij het gebruik van Windows: minstens Windows Vista, hoger wordt aangeraden.
Een recente versie van webbrowser Mozilla Firefox, Google Chrome of bij gebruik van Internet Explorer minstens hoofdversie 7, hogere versies worden aangeraden.
De laatste versie van Java, welke gratis gedownload kan worden via www.java.com

freya
door freya - Jan 2, 2013 om 18:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo mijntjeb,

Wellicht is het verstandig om eens te testen (of juist uit te sluiten) of het probleem bij de wifi-verbinding ligt. Kortom, sluit de computer/laptop eens met een netwerkkabel aan op de modem/router en schakel daarbij de wifi-verbinding uit. Je kunt dan eens testen hoe het dan gaat.

m.vr.gr. Freya

mijntjeb
door mijntjeb - Jan 4, 2013 om 22:16
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Freya,

Ja, dat werkt goed met de internetkabel!!
Bedankt hier voor!!

Fijne avond

groetjes
Mijntje

mijntjeb
door mijntjeb - Jan 4, 2013 om 22:17
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Edrick,

Heb JAVA opnieuw geinstalleerd in chrome!!!
Bedankt!!

Het werkt weer!!!

Fijne avond

Groetjes
Mijntje

mijntjeb
door mijntjeb - Jan 4, 2013 om 22:18
201 Antwoorden / 87 Vragen

Hoi Carola

Bedankt voor je reaktie, maar het is opgelost!!

Fijne avond

Groetjes
Mijntje

freya
door freya - Jan 4, 2013 om 22:33
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@mijntjeb:

Fijn dat het allemaal weer werkt!
En bedankt voor het terugmelden.

Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 5, 2013 om 10:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mijntjeb,

Fijn dat het weer werkt en bedankt voor het terugmelden, maar .... (uit nieuwsgierigheid) werkt het nu ook weer draadloos?

Met vr.gr.