st
door stevens_1 Dec 8, 2005 om 10:10
Computers & telefonie

Bulletstar

Mijn zoon speelde dit spel.

Werkt als volgt, je belt een 0900 nummer krijgt een pincode dat voer

je in in het spel vervolgens krijg je ' credits' waar mee je speelt.

Extra credits nodig? Bel je weer.

Maar.....op mijn telefoon rekening is uren aan een stuk naar dat nr. gebeld met een tussen tijd van enkele sec. en iedere verbinding duurde zo rond de 24/25 sec. tegen betaling van 1,09.

Dat loopt nogal op dat mag duideljk zijn.

0900 zijn geblokkeerd, bedrag gestorneerd, er loopt nu via Multikabel iets mee waardoor tel. vastgelegd worden ( de nr. wel te verstaan)

Maar ik weet dus nog altijd niet hoe dit in z'n werk gaat en of ik er ook daadwerkelijk vanaf ben.

2860 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 8, 2005 om 12:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenmiddag.Om dit probleem op te lossen hebt u alle maatregelen
getroffen om herhaling te voorkomen.Ben op de site geweest van deze
club.Ik waag me er niet aan om in te loggen, maar wat ik wel mis in uw
verhaal? Hoe haal je /verwijder je de ingevoerde pincode? Misschien zou
u toch nog even kunnen controleren op de site.verder denk ik dat indien
er niet meer gespeeld wordt u er van af bent. fred

ve
door verwijderd - Dec 8, 2005 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste stevens,

Wat voor soort internet verbinding heeft u? Indien u inbelt heeft uw computer zeer waarschijnlijk een "dialer" opgelopen, welke te pas en te onpas -buiten uw medeweten- een verbinding maakt. Gebruik in dat geval een ge-update spyware/ malware scanner en en virusscan kan ook geen kwaad.

IJzerbroot

ve
door verwijderd - Dec 8, 2005 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

> oeps! in de rubriek kabelinternet geplaatst, u zal dus wel "kabelen" en niet inbellen, maar hoe uw telefoon dan uitgaande verbindingen kan aangaan....?<

IJzerbroot

ve
door verwijderd - Dec 8, 2005 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi IJzerbroot,

Veel mensen 'vergeten' het telefoonkabeltje uit hun 56K-modem te halen
na het aansluiten van een ADSL- of kabelinternetverbinding...

Een dailer kan dan gewoon z'n werk doen...

Groet,

Enterprise.