jo
door josvanstr Sep 30, 2011 om 14:56
Computers & telefonie

Bureaublad fout

Hallo
Op mijn laptop met windows 7 heb ik windows media center aangeklikt en daarna via spellen patience.Dit spel werd niet geopend maar inplaats daarvan kwam ik spoedig tot de ontdekking dat al mijn icoontjes op het titelblad waren gewijzigd in die van mediacenter. Wel stond de juiste benaming er nog onder. Via het helpprog. heb ik van alles geprobeerd.via eigenschappen van (taakbalk en menu start ) openen en tabblad menu start aanpassen enz. maar zonder resultaat.Wie kan mij helpen! Liefs in eenvoudige bewoordingen
b.v. hartelijk dank. J.v.S.

790 4 Rapporteer

robtien
door robtien - Sep 30, 2011 om 15:30
269 Antwoorden / 10 Vragen

heeft u systeemherstel al geprobeerd?

edrick3
door edrick3 - Oct 1, 2011 om 06:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo josvanstr,

Zoals robtien al aangeeft: systeemherstel proberen:

Sla voordat u Systeemherstel start alle open bestanden op en sluit al uw programma's af. Systeemherstel zal uw pc opnieuw opstarten.

1. Klik op de knop Start om Systeemherstel te openen. Typ Systeemherstel in het zoekvak en klik in de lijst met zoekresultaten op Systeemherstel. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.
2. Volg de stappen in de wizard om een herstelpunt te kiezen en uw computer te herstellen.

Scan voor de zekerheid ook even met bv MBAM. Klik hier.

Let op: even naar beneden scrollen en op de blauwe hier klikken.

Suc6

jo
door josvanstr - Oct 1, 2011 om 07:01
23 Antwoorden / 23 Vragen

hartelijk dank voor julie oplossingen Alles is nu weer o.k.
Blijf s.v.p. ook voor de grootste amateurs advies geven.
nogmaals dank
J.v.S

edrick3
door edrick3 - Oct 1, 2011 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@josvanstr.

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.