id
door ideetje Oct 17, 2006 om 20:55
Computers & telefonie

Bus probleem

Hallo,
Na een herinstallatie XP Home van mijn PC zit ik met het volgende probleem. De doorvoer van alles verloopt traag. Nu kregen we een week geleden de melding (ondertussen verdwenen) dat er een fout zat in een bus ... ? Mijn vriend heeft op verwijderen gedrukt bij apparaatbeheer en dacht dat het probleem dan ook weg was. Helaas. De doorvoer verloopt ronduit traag.

Is het mogelijk ergens een log van te maken en dit door iemand te laten bekijken?
Ik heb de volgende computer:
XP Home
Versie 2002
SP 2
Intel (R)
Pentium 4, CPU 3.00 GHz
Kloksnelheid 2.99 GHz, 512 mb

groet
Else

597 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Kijk eens op deze site voor info, je kunt ook vragen stellen;

http://www.pchelper.nl/forum/index.php?s=1c19a67d859245e66f7b7b771de3eab9&showforum=105

Groetjes,

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit een software of hardware probleem?

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je ook de specifieke moederborddrivers geinstalleerd?
Deze zijn zo goed als zeker de oorzaak van dit probleem.

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze worden bij de computer geleverd op cd.

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de gehele xp cd opnieuw geinstalleerd. Ga er van uit dat deze mee geinstalleerd zijn.

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze staan niet op de xp cd, maar op de cd die bij je computer cq moederbord hoort.

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 'n Medion Product Recovery CD en een Medion Application & Support CD

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herinstalleren van de Medion dient u te doen via recovery en niet via setup van Windows XP. Het kan nodig zijn om het commando fdisk /mbr te gebruiken als de recovery in eerste instantie niet werkt.
De drivers die nodig zijn staan bij Medion op de D: partitie in de map Tools.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 23:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De voor een recovery benodigde factory bestanden horen te staan op de E: (recovery) partitie.

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 23:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees ik het goed en stel je voor dat ik opnieuw xp via E moet gaan uitvoeren. En welke factory 2 t/m 6 zou ik hiervoor moeten gebruiken?

Overigens sluit ik zo af ivm de tijd.
Bedankt voor je reactie.
Else

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

In D staan vele drivers welke zou ik voor mijn probleem moeten gebruiken?

ve
door verwijderd - Oct 17, 2006 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, de reactie niet goed gelezen. De map Tools staat niet bij de drivers in D