ba
door bart1963 Sep 13, 2004 om 08:47
Computers & telefonie

Casema in gebreke ?

Hallo,


Ik ben al enige maanden bezig met casema wanadoo over de snelheid. Met name de upload snelheid is ronduit slecht.


Ik had casema speciaal genomen vanwege het 3 maanden contract maar dat blijkt in oktober 2003 veranderd zonder daar deugdelijk melding van te maken zoals ik hier vaker lees.


casema is enige maanden geleden begonnen aan een snelheidsverhoging maar is tot op heden niet in staat gebleken deze gestalte geven. Uiteraard om veel klachten te voorkomen is er een 2 upgrade ronde ingegaan die 30 september klaar moet zijn, overigens in de eerste brief was het tussen 1 juli ( oude niet gehaalde snelheidsvehoging datum) en 30 september. Gezien de eerdere contract wijziging ( lees vastbinden ) heb ik geen enkele feducie dat deze upgrade per 30-9 gehaald wordt, immers de oude wordt 2,5 maanden na dato nog niet gehaald. Weg kan ik niet maar is casema nu in gebreke en maakt zich derhalve schuldig aan het niet na komen van het contract ?

294 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

so
door soulpower - Sep 16, 2004 om 09:38
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Als een contract op wat voor manier wordt verandert zonder de toestemming van de klant dan zijn ze in gebreke en kunt u per direct opzeggen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer